کد خبر : 5334
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

آیا آب آشامیدنی باعث شیوع وبا در ایران شده است؟

آیا آب آشامیدنی باعث شیوع وبا در ایران شده است؟

علت شیوع وبا در ایران آیا آب آشامیدنی بوده یا دلایل دیگری باعث انتقال وبا در کشور شده است؟ بررسی صحت و سلامتی آب های آشامیدنی کشور از زبان مدیرعامل آب و فاضلاب کشور را بخوانیم. وبا از جمله بیماری های شایعی بوده که در فصل گرما و در برخی از نقاط به اوج خود

علت شیوع وبا در ایران آیا آب آشامیدنی بوده یا دلایل دیگری باعث انتقال وبا در کشور شده است؟ بررسی صحت و سلامتی آب های آشامیدنی کشور از زبان مدیرعامل آب و فاضلاب کشور را بخوانیم.

وبا از جمله بیماری های شایعی بوده که در فصل گرما و در برخی از نقاط به اوج خود رسیده و رعایت اصول پیشگیرانه یک ضرورت محسوب می شود.

به گزارش مارال نیوز، مدیرعامل شرکت آب کشور در خبری که در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده، اعلام کرده که آب های شرب کل کشور سالم بوده و مشکلات بهداشتی ندارند. بنابراین علت انتقال و یا شیوع وبا نیز نیستند.

افراد کمی در شهرهای مرزی و همسایه با کشور عراق به بیماری وبا ابتلا یافتند که در این زمینه سلامت آب با مشارکت مرکزهای بهداشت بررسی و آزمایش های لازم انجام گرفته است.

هیچ یک از شهرهای کشور و تی مناطقی که در آنها شیوع وبا گزارش شده بود؛ مشکلی در آب شرب گزارش نگردیده و فقط مسافرانی که از عراق وارد مرزهای کشور شدند، به این بیماری مبتلا شده بودند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و از تمییز بودن آب آشامیدنی مصرفی خود […]