کد خبر : 3962
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

یحیی گل محمدی و خواستن یا نخواستن سیدجلال حسینی

یحیی گل محمدی و خواستن یا نخواستن سیدجلال حسینی

نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در باره خواستن یا نخواستن سیدجلال حسینی مدافع 39 ساله کهنه کار پرسپولیسی اعلام شد. به گزراش مارال نیوز، به نظر می رسد که ماندن ا نماندن سیدجلال حسینی در پسپولیس تهران طی روزهای آتی مشخص خواهد شد به خصوص اینکه یحیی گل محمدی نیز نظر نهایی خود را

نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در باره خواستن یا نخواستن سیدجلال حسینی مدافع 39 ساله کهنه کار پرسپولیسی اعلام شد.

به گزراش مارال نیوز، به نظر می رسد که ماندن ا نماندن سیدجلال حسینی در پسپولیس تهران طی روزهای آتی مشخص خواهد شد به خصوص اینکه یحیی گل محمدی نیز نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کرد.

گل محمدی سرمربی کنونی پرسپولیس اعلام کرده که تداوم حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس یا نماندن او در اختیار خودش بوده و خودش تصمیم خواهد گرفت که در تیم سابقش بماند یا نه.

به نظر می رسد که یحیی گل محمدی با این تصمیم خواسته که احترام کهنه کار ترین بازیکن تیمش را حفظ نماید.

این درخواست یحیی گل محمدی منجر به این شده که فردا درویش مدیرعامل پرسپولیس نشستی با سیدجلال حسینی برگزار نماید و بعد از این جلسه و صحبت در خصوص قرارداد تصمیم نهایی سیدجلال حسینی اعلام شود.

همچنین گفته شده که سیدجلال حسینی تا پایان هفته جاری تصمیم نهایی خود را در خصوص ماندگاری در پرسپولیس یا رفتن به تیم دیگر و یا حتی خداحافظی از فوتبال اعلام نماید.

عکس نوستالوژی قدیمی از اعلام خداحافظی سیدجلال جسینی از بازی های ملی

به بهانه مطلب کنونی در خصوص سیدجلال حسینی، سری هم به این عکس قدیمی نوستالوژی در خصوص اعلام خداحافظی یحیی گل محمدی از بازی های ملی می زنیم.

سیدجلال و بازی ملی و خداحافظی

عکس جالب قدیمی از خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال ملی

سیدجلال حسینی که سابقه 115 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورمان داشته، از دنیای بازی های ملی چندی پیش خداحافظی کرده بود و این فتوتیتر جالب نیز بدین شکل در آن زمان از سوی دیگر رسانه ها طراحی شد.

سیدجلال در دوران جوانی خود با تکیه بر قدرت سر زنی بالا و همچنین بودن سدی محکم برای مهاجمان حریف، نظم خاصی به دفاع تیمی می بخشید و بودنش برای هر تیمی نعمت بود. وی برای تیم ملی نیز منشا خیر بوده و اتفاقات و روزهای خوبی را در کنارسیدجلال بابازی های ملی تجربه کردیم.

مطلب مرتبط سیدجلال حسینی چه زمان و تاریخی از فوتبال خداحافظی می کند و همچنین احتمال پیوستن سیدجلال به ملوان انزلی را نیز می توانید مرور کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا سیدجلال حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بررسی موضوع خواس… […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که تیم اسبق سیدجلال حسینی نیز بود می […]

trackback
روز وداع سیدجلال حسینی با پرسپولیس شاید با یک بازی بزرگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بازی خداحافظی سیدجلال حسینی درنظر گرفته می […]