کد خبر : 13470
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

چرا ورزشگاه نوکمپ بارسلونا با هواداران پر می شود؟

چرا ورزشگاه نوکمپ بارسلونا با هواداران پر می شود؟

پر شدن ظرفیت ورزشگاه نوکمپ و نداشتن جای خالی صندلی در این ورزشگاه خانگی بارسلونا شاید به چند دلیل عمده باشد. در این مطلب چرایی و دلیل پر شدن و استقبال خوب در استادیوم نوکمپ را بررسی می کنیم. بعد از اینکه همه گیری کرونا در جهان شکل آرامتری به خود گرفت باز هم ورزشگاه

پر شدن ظرفیت ورزشگاه نوکمپ و نداشتن جای خالی صندلی در این ورزشگاه خانگی بارسلونا شاید به چند دلیل عمده باشد. در این مطلب چرایی و دلیل پر شدن و استقبال خوب در استادیوم نوکمپ را بررسی می کنیم.

بعد از اینکه همه گیری کرونا در جهان شکل آرامتری به خود گرفت باز هم ورزشگاه خانگی بارسلونا با عدم استقبال لازم هواداران مواجه می شد اما باید دلیل استقبال بالای تماشاگران در این فصل را در چند مورد که در زمین مسابقه اتفاق افتاده را جستجو کرد.

در شرایطی که بارسلونا درفصول قبل ناامیدانه بازی می کرد و در هیچ یک از کاپها مدعی قهرمانی نبود اما امسال هم در قواره مدعی ظاهر شده و هم با خرید بازیکنان بزرگ بازی های خوبی را نیز از خود نشان می دهد.

ظرفیت پر شده نوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا

چرا ورزشگاه نوکمپ بارسلونا با هواداران پر می شود؟

چنین عملکردی باعث شده تا فارغ از ساعت مسابقه یا حریفی که بارسایی ها با آن بازی دارند ورزشگاه نوکمپ مملو از تماشاگر شود.

ژاوی را نیز هواداران بارسلونا شدیدا دوست دارند، آنها از دیدن ژاوی هرناندز در کنار نیمکت تیمشان به وجد می آیند، از گلهای لواندوفسکی سر از پا نمی شناسند و از نفوذ و حرکات تاکتیکی عثمان دمبله به روزهای گذشته خوب بارسلونا برمی گردند و با حرکات پدری نیز دچار شعف می شوند.

درخشش ستاره های بی بدیل بارسلونا و استقبال هواداران

چرا ورزشگاه نوکمپ بارسلونا با هواداران پر می شود؟

چنین بازیکنان و عملکردی ورزشگاه نوکمپ بارسلونا را در این فصل پر از تماشاگر کرده است تا همه از دیدن چنین بازیکنانی به وجد آیند و برای آغاز دیگر مسابقه بارسلونا لحظه شماری کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها