کد خبر : 12792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

نتیجه و عنوان تیمی ایران در کشتی فرنگی جهان صربستان

نتیجه و عنوان تیمی ایران در کشتی فرنگی جهان صربستان

نتیجه تیمی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان تا بدین جای کار با مشخص شدن نتایج اوزان مختلف در هشت وزن مشخص شد و رتبه ای که تا کنون به دست آوردیم فعلا چنگی به دل نمی زند. با مشخص شدن نتایج نهای هشت وزن ابتدایی مسابقات تیم ملی کشتی فرنگی ایران

نتیجه تیمی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان تا بدین جای کار با مشخص شدن نتایج اوزان مختلف در هشت وزن مشخص شد و رتبه ای که تا کنون به دست آوردیم فعلا چنگی به دل نمی زند.

با مشخص شدن نتایج نهای هشت وزن ابتدایی مسابقات تیم ملی کشتی فرنگی ایران تا بدین لحظه بدون احتساب دو وزن نهایی فعلا در جایگاه پنجم قرار دارد.

نتیجه مسابقات اوزان 60 کیلوگرم و 130 کیلوگرم امروز مشخص خواهد شد تا با مشخص شدن برنده های این اوزان رده بندی نهایی و جایگاه تیم های کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی 2022 صربستان نیز اعلام شود.

اکنون بدون احتساب وزن های اشاره شده تیم ملی ایران 60 امتیاز داشته و در جایگاه پنجم است،

این در شرایطی است که کشور میزبان صربستان 110 امتیاز دارد، آذربایجان با 100 امتیاز دوم است و ترکیه و گرجستان نیز به ترتیب 91 و 66 امتیاز دارند.

تیم ملی ایران در وزن 130 کیلوگرم با امین میرزازاده به فینال رقابتها راه یافته و طلای او می تواند جایگاه ایران را اندکی در رنکینگ تیمی بهبود بخشد. رقیب او رضا کایالپ از ترکیه خواهد بود.

سال گذشته فرنگی کاران ایرانی توانستند در حضور روسیه نایب قهرمان جهان شوند و امسال در نبود یکی از قطب های بزرگ کشتی جهان که به دلیل محرومیت قادر به حضور نبوده در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قهرمانی ترکیه در روز دور از انتظار کشتی فرنگی ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که کشتی گیران فرنگی کار ایران در […]

trackback
سوابق و بیوگرافی حسن رنگرز سرمربی کشتی فرنگی ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مربی آشنا شوید. فرنگی کار مطرح […]