کد خبر : 21950
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

عملکرد دخیا انتقاد دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا را کمتر کرد

عملکرد دخیا انتقاد دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا را کمتر کرد
نوع اشتباه و عملکرد دخیا انتقاد از انریکه را کمتر کرد. انتقادی که به دلیل عدم دعوت دخیا از او به تیم ملی اسپانیا انجام شده بود.؛

پیش از این انتقاد بسیار زیادی در خصوص عدم دعوت و استفاده از داوید دخیا در تیم ملی اسپانیا به انریکه وارد بود. سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از حذف از جام جهانی در سیبل انتقادات قرار گرفت.

امروز با توجه به اتفاقات پیش آمده به نظر می رسد انتقادات حداقل در خصوص دعوت نکردن از دخیا کمتر شده باشد. چرا که دخیا در بازی دیشب اشتباه عجیبی داشت.

با وجود عملکرد کلی مثبت و خوب دخیا در درون دروازه منچستریونایتد، او در دیدار مرحله سوم حذفی انگلیس مقابل اورتون یک اشتباه عجیب منجر به گل انجام داد. اشتباهی که نزدیک بود به قیمت حذف منچستر از جام حذفی نیز بیانجامد. در نهایت با آن اشتباه بازی به تساوی کشیده شد هر چند منچستری ها در ادامه بازی توانستند 3 بر 1 اورتون را شکست دهند تا شرایط برای دخیا بدتر نشود.

دخیا

دخیا و حرکت عجیب اشتباه در جام حذفی

حرکت عجیب باورنکردنی دخیا در بازی اورتون در صحنه منجر به گل باعث انتقادهای زیادی از وی توسط هواداران یونایتد شد. برخی ها نیز این احتمال را دادند که تن هاخ در بازی بعدی وی را جریمه کرده و او را نیمکت نشین کند.

البته اگر نگاهی به بازی های گذشته دخیا بیاندازیم می بینیم او به تنهایی ناجی تیمش در رویدادهای گذشته شده بود. البته نباید به خاطر چنین اشتباهاتی که در هر بازی ممکن است یش بیاید، اقدام به قضاوت نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها