کد خبر : 908
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۰

عکسهایی از بازیگران سریال «از سرنوشت 4» و پشت صحنه

عکسهایی از بازیگران سریال «از سرنوشت 4» و پشت صحنه

عکسهایی از بازیگران و پشت صحنه سریال «از سرنوشت 4» که همه روزه در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شود. سریال از سرنوشت 4 با تلفیقی از حضور بازیگران جوان و البته جویای نام و مستعد در کنار بازیگران پیشکسوت و نامدار در حال حاضر از شبکه 2 میهمان خانواده ها

عکسهایی از بازیگران و پشت صحنه سریال «از سرنوشت 4» که همه روزه در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شود. سریال از سرنوشت 4 با تلفیقی از حضور بازیگران جوان و البته جویای نام و مستعد در کنار بازیگران پیشکسوت و نامدار در حال حاضر از شبکه 2 میهمان خانواده ها است.

سریال «از سرنوشت 4» چهارمین سری از سریال عاطفی، احساسی، خانوادگی و اجتماعی شبکه دو بوده که با موضوع خانواده و آسیب های اجتماعی و همچنین تمرکز بر فرزندانی که با سختی و بدون چشیدن طعم حضور والدین در زندگی بزرگ می شوند، ساخته شده و خودساختگی نوجوانان و جوانانی که اراده قوی دارند را به نمایش می کشد.

در سریال «از سرنوشت 4» می توان تلفیقی از اوج هیجان، عشق، خشونت، اراده، محبت و زیبایی و زشتی های روزگار پرپیچ و خم را دید. بازی که با هنرنمایی بازیگران توانمند طرفداران زیادی را دارد.

سریال «از سرنوشت 4» همه روزه از حوالی ساعت 9:15 در ماه مبارک رمضان از شبکه دو البته به جز ایام لیالی قدر، پخش می شود.

در زیر عکسهایی از بازیگران و پشت صحنه سریال «از سرنوشت 4» را مشاهده می کنیم:

نقش اول سریال از سرنوشت 4

دارا حیایی فرزند امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران نقش اول سریال از سرنوشت 4 نقش آفرینی میکند. کیسان دیباج بازیگر دیگر نقش اول این سریال بوده که هر دو به عنوان دو دوست قدیمی و برادر، هوای همدیگر را در پستیها و بلندیهای زندگی دارند.

کیسان دیباج در از سرنوشت 4

کیسان دیباج که از سری دوم به بعد سریال از سرنوشت، به این مجموعه اضافه شد به خوبی توانست از عهده نقش خود برآمده و تحسین کارشناسان را به خود جلب کند.

نقش سنگینی که نیازمند توانمندی و مهارت بازیگری همچون او بود. همچنین دارا حیایی نیز به مانند همبازی جوانش توانست از عهده نقش یک پسر پر شر و پر شور که شیطنتها و شوخ طبعی های بسیار ریز و جذابی دارد، برآید.

سریال از سرنوشت 4

کارگردانی سریال از سرنوشت محمدرضا خردمند است. در بخش چهارم سریال از سرنوشت می بینیم که هاشم تازه از زندان آزاد شده و بعد از دیدن شریک و دوست سابقش یعنی سهراب، وارد ماجراهای جدیدی می شود. ماجراهایی که با اضافه شدن بازیگران و نقش های جدید سمت و سوی دیگری به خود می گیرد تا فیلمی که چهارمین سال پخش خود را می بیند، با حال و هوای جدیدتر و بازیگران تازه وارد بیشتری ادامه یابد و این موضوع به هیجان و دمیدن نفس تازه در فیلم نیز کمک کند. البته این اضافه شدن بازیگران با حفظ چارچوب اصلی فیلم اتفاق افتاده و رویه و اتحاد اصلی که برای فیلمنامه سریال از سرنوشت نیاز بود، به نظر به خوبی حفظ شده است.

عکس پشت صحنه سریال از سرنوشت

از سرنوشت

تکرار سریال از سرنوشت 4 به جز ایام لیالی قدر همه روزه حوالی ساعت نه و نیم صبح و چهار و نیم عصر پخش می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکسهای جدید مونا کرمی به همراه زندگینامه و محل تولد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] است، می توان به سریال از سرنوشت اشاره کرد. سریال […]