کد خبر : 27435
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

عکسهای خانه رویایی با امکانات لاکچری خواننده کلمبیایی شکیرا در آمریکا

عکسهای خانه رویایی با امکانات لاکچری خواننده کلمبیایی شکیرا در آمریکا
این عکسها مربوط به منزل ویلایی شکیرا در کشور آمریکا بوده که یک عمارت فوق العاده لاکچری با امکانات و وسایل پیشرفته می باشد.؛

عکسهای خانه ویلایی رویایی خواننده کلمبیایی در آمریکا. تصاویری که می بینید مربوط به منزل ویلایی شکیرا در کشور آمریکا بوده که یک عمارت فوق العاده لاکچری با امکانات و وسایل پیشرفته می باشد.

این عمارت رویایی خواننده کلمبیایی یعنی شکیرا است. خانه ای که در میامی آمریکا قرار دارد و وی قرار است در این شهر به زندگی خود ادامه دهد.

خانه ای که میلان و ساشا دو فرزندش را نیز به آنجا می برد.

عکسهای خانه ویلا

در این منزل لاکچری امکاناتی همچون وجود داشتن محیط هایی دلباز در فضایی باز، درختان نخل با محیطی بسیار دیدنی در اطراف خانه و نمای زیبا از دریا قرار دارد.

عکسهای خانه ویلا

احاطه شدن منزل زیبا میان نخل و دریا

این منزل ویلای لاکچری که امکانات کم نظیری دارد در میان دریا و نخل نیز احاطه شده است. همچنین شکیرا در این منزل و خانه با همسایگانی بزرگ و سلبریتی های شناخته شده مواجه خواهد بود.

کنیفر لوپز و مت دیمون نیز در همسایگی شکیرا قرار دارند.

همچنین شکیرا پیش تر از این قصد داشت آن را به قیمت نزدیک به 10 میلیون یورو به فروش برساند. البته وی از فروش این منزل لاکچری زیبا منصرف شد تا در نهایت خود در این منزل سکنا گزیند.

عکسهای خانه ویلا

خانه ای که با امکانات فوق العاده قرار داشته و می تواند زندگی متفاوتی برای میلان و ساشا و خود او رقم بزند و عواقب و آثار منفی طلاق و جدایی را کمی بکاهد.

عکسهای خانه ویلا

شکیرا اخیرا تصمیم خود برای ترک اقامتش از بارسلونا به آمریکا را نهایی کرد تا در شهری که پیکه نیز در آن زندگی می کرد، به زندگیش ادامه ندهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حضانت فرزندان پیکه و شکیرا به چه کسی واگذار می شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرپرستی فرزندان شکیرا و پیکه بر عهده […]