کد خبر : 1728
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

عکسهای محمد کاسبی بر روی تخت بیمارستان و وضعیت سلامتی

عکسهای محمد کاسبی بر روی تخت بیمارستان و وضعیت سلامتی

عکسهای جدید محمد کاسبی و طی مراحل درمانی در بیمارستان؛ عکسهای محمد کاسبی در بیمارستان و وضعیت سلامتی و ملاقات چهره ها با محمد کاسبی در بیمارستان. محمد کاسبی بازیگر سریال خوش رکاب و خوش غیرت که همگی او را با این سریال زیبایش می شناسیم؛ مجددا در بیمارستان بستری شده و عکسهای جدید از

عکسهای جدید محمد کاسبی و طی مراحل درمانی در بیمارستان؛ عکسهای محمد کاسبی در بیمارستان و وضعیت سلامتی و ملاقات چهره ها با محمد کاسبی در بیمارستان.

محمد کاسبی بازیگر سریال خوش رکاب و خوش غیرت که همگی او را با این سریال زیبایش می شناسیم؛ مجددا در بیمارستان بستری شده و عکسهای جدید از محمد کاسبی بر روی تخت بیمارستان منتشر شده است.

با این وجود خوشبختانه پزشکان از بهبود وضعیت درمانی محمد کاسبی نسبت به گذشته خبر داده اند و این را هم اعلام کردند که کاسبی به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

محمد کاسبی بر روی تخت بیمارستان

در روزهای گذشته نیز چهره های مختلف هنری و سینمایی و مسئولان کشور از محمد کاسبی عیادت کرده و پیگیر وضعیت احوال او از نزدیک شدند.

امروز نیز عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در بیمارستان از محمد کاسبی عیادت کرده و از آخرین وضعیت درمانی محمد کاسبی جویا شد.

عکسی از ملاقات و عیادت محمد کاسبی در بیمارستان

امیدواریم هر چه سریعتر ایشان با تکیه بر روحیه بالای خود بیماری را شکست دهد و محمد کاسبی از تخت بیمارستان فاصله گرفته و به مانند همیشه او را سرحال و سرزنده ببینیم.

عیادت محمد کاسبی در بیمارستان

خوشبختانه محمد کاسبی با حال بهتر نسبت به گذشته اجازه ترخیص یافته و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

ان شاالله به زودی شاهد حضور مجدد محمد کاسبی در فیلمها و نقش های مختلف در صورت اجازه پزشکان و بهبود کامل وضعیت جسمانی ایشان بوده و این خبر خوب از رسانه ها اعلام گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها