کد خبر : 17078
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

هندوراس 9 نفره از عربستان مساوی گرفت

هندوراس 9 نفره از عربستان مساوی گرفت
تیم ملی فوتبال هندوراس با 9 نفر بازیکن و اخراج دو بازیکن خود از عربستان مساوی گرفت.؛

در جریان یک دیدار دوستانه تیم ملی هندوراس توانست با وجود 9 نفره شدن از عربستان مساوی بگیرد. در شرایطی که هندوراسی ها در این بازی از بازیکنان کمتری برخوردار بودند اما با مقاومت جانانه شکست نخوردند. این بازی در نهایت با تساوی صفر صفر به اتمام رسید.

فرصت سوزی مهاجمان عربستانی نیز باعث این نتیجه و گل نزدن مقابل حریف نه چندان مطرحشان شد. اتفاقی که در چند روز مانده تا شروع جام جهانی باعث نگرانی هواداران عربستانی نیز شد.

تیم ملی عربستان در تلاش است تا امسال بهترین عملکرد خود در جام جهانی را به نمایش بگذارد. آنها در گروه بسیار سختی نیز افتاده اند. همگروهی عربستان با یاران لیونل مسی و همچنین لواندوفسکی از نکات قابل توجه است. شاید این تقابل هیجان انگیزترین تقابل چند وقت اخیر فوتبال این کشور را رقم بزند.

هندوراس 9 نفره از عربستان مساوی گرفت

تیم ملی عربستان و تساوی مقابل تیم 9 نفره

عربستانی ها با تیم ملی آرژانتین، لهستان و مکریکی های سخت گوش در یک گروه قرار دارند. عربستان پیش تر از این از سابقه باخت سنگین 9 بر 0 در جام جهانی مقابل تیم ملی آلمان برخوردار است. بنابراین ترس آنها از تکرار چنین نتیجه سنگینی مقابل تیم قدرتمند آرژانتین نیز مطمئنا وجود خواهد داشت. برگزاری بازی های دوستانه مرتب با تیمهای مختلف نیز برای رفع مشکلات و افزایش آمادگی آنهاست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها