کد خبر : 4380
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

عکس بچه های کم سن و سال کشتی گیر معروف جهان بر روی تشک

عکس بچه های کم سن و سال کشتی گیر معروف جهان بر روی تشک

عکسی از دو بچه کم سن و سال کوچک کشتی گیر معروف آمریکایی در کنار تشک در حال کشتی گرفتن با بچه های خود که شاید زیباترین دقایق کشتی و ورزش کردن دیوید تیلور در کنار این عزیزانش باشد. به گزارش مارال نیوز، پسر چون ندارد نشان از پدر، تو بیگانه خوانش نخوانش پسر. این

عکسی از دو بچه کم سن و سال کوچک کشتی گیر معروف آمریکایی در کنار تشک در حال کشتی گرفتن با بچه های خود که شاید زیباترین دقایق کشتی و ورزش کردن دیوید تیلور در کنار این عزیزانش باشد.

به گزارش مارال نیوز، پسر چون ندارد نشان از پدر، تو بیگانه خوانش نخوانش پسر. این شعر زیبای پارسی نیز شاید به حال این عکسهای دیوید تیلور کشتی گیر معروف جهان و فرزندان او بخورد.

فرزندان دیوید تیلور نیز مثل پدر گویا علاقه به کشتی داشته و در تشک با پدرشان سرشاخ شده و کشتی می گیرند.

دیوید تیلور کشتی گیر دسته 86 کیلوگرم آمریکایی بوده که خود را برای حضور در مسابقات کشتی جهانی صربستان که در شهریور ماه امسال برگزار می شود، آماده می کند.

حضور فرزندان او در کنار تشک به او انگیزه و روحیه بیشتری برای انجام تمرینات فشرده داده است.

از سوابق دیوید تیلور در کشتی می توان به کسب طلای المپیک و جهان اشاره کرد. حسن یزدانی کشتی غیر ایرانی مهمترین رقیب او محسوب می شود.

این عکسهای یادگاری زیبا از فرزندان کشتی گیر معروف جهان بر روی تشک روز گذشته در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود.

فرزندان کم سن و سال بر روی تشک

عکس فرزندان کشتی گیر معروف جهان بر روی تشک

کشتی گیری فرزندان دیوید تیلور

کشتی فرزند کم سن و سال با پدر معروف

با توجه به اینکه فرزندان در سنین کودکی بیشتر از سنین دیگر از والدین و محیط اطراف خود درس گرفته و می اموزند، بی توجه نبودن به نوع تربیت و علایق آنها می تواند سرمشق و الگویی برای آینده فرزندان نیز بشود. از آن جمله می توان به نمونه ایرانی آن و تمرین فرزند احمدرضا عابدزاده، امیر عابدزاده در کنار پدرش در سنین کودکی و نوجوانی اشاره کرد.

زمانی که امیر عابدزاده سن و سال کمی داشت، در کنار پدرش در محل تمرین و مسابقات حاضر شده و حتی با پدرش تمرین دروازه بانی نیز می کرد. نتیجه آن نیز علاقه مندی عابدزاده کوچک به دروازه بانی و پوشیدن لباس تیم ملی فوتبال و بازی در سطح اول فوتبال اروپا توسط فرزند امیر عابدزاده بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امیرحسین فیروزپور بدون خاک شدن طلایی شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جدید شناخته شده کشتی آزاد ایران بدون […]