کد خبر : 8708
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

عکس تیمی بازیکنان اتحاد کلبا پیش از شروع لیگ امارات

عکس تیمی بازیکنان اتحاد کلبا پیش از شروع لیگ امارات

عکس تیمی  اتحاد کلبا پیش از شروع لیگ امارات، بازیکنان اتحاد کلبا و تیم فرهاد مجیدی در امارات پوست اندازی کردند، عکس بازیکنان به خدمت گرفته شده فرهاد مجیدی در اتحاد امارات را در مارال نیوز ببینید. اتحاد کلبا که کمپ تمرینی و اردوی تیم خود را در اتریش برپا کرده، در این کشور عکس

عکس تیمی  اتحاد کلبا پیش از شروع لیگ امارات، بازیکنان اتحاد کلبا و تیم فرهاد مجیدی در امارات پوست اندازی کردند، عکس بازیکنان به خدمت گرفته شده فرهاد مجیدی در اتحاد امارات را در مارال نیوز ببینید.

اتحاد کلبا که کمپ تمرینی و اردوی تیم خود را در اتریش برپا کرده، در این کشور عکس تیمی توسط عکاسان گرفته که در زیر بازیکنان اتحاد کلبا را می بینید.

عکس تیمی یاران فرهاد مجیدی اتحاد

عکس تیمی اتحاد کلبا امارات

البته به این ترکیب احتمالا چند بازیکن دیگر نیز اضافه شود چرا که تا شروع لیگ امارات 33 روز دیگر باقیمانده و یاران فرهاد مجیدی فرصت کافی برای نقل و انتقالات و اضافه کردن بازیکنان جدید دارند. یکی از بازیکنانی که در تیررس اتحاد کلبا قرار داردف مهید قائدی است.

شاگردان فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا در نخستین دیدار خود در اتریش در دیداری دوستانه مقابل تیمی از اسلواکی با نتیجه 5 بر 0 به برتری دست یافتند و امروز نیز دیداری با دیناموهلفورت اتریش خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نتیجه بازی تیم فرهاد مجیدی در اولین بازی لیگ امارات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم فرهاد مجیدی اتحاد کلبا در مقابل […]

trackback
مجیدی صحبت نکردن انگلیسی با خبرنگاران را ترجیح داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که در هفته نخست لیگ امارات در نشست خبری و در […]