کد خبر : 29165
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

آیا آنچلوتی با رئال مادرید مشکل دارد؟/ اختلاف یا صمیمیت

آیا آنچلوتی با رئال مادرید مشکل دارد؟/ اختلاف یا صمیمیت
آیا بین باشگاه رئال مادردید و کارلو آنچلوتی اختلاف وجود دارد؟ مشکلات می تواند کارلو آنچلوتی را از رئال مادرید جدا کند یا او همچنان با رئال مادرید به همکاری خود ادامه می دهد؛

آیا بین باشگاه رئال مادردید و کارلو آنچلوتی اختلاف وجود دارد؟ مشکلات می تواند کارلو آنچلوتی را از رئال مادرید جدا کند یا او همچنان با رئال مادرید به همکاری خود ادامه می دهد.

سرمربی رئال مادرید در آخرین صحبت های خود اعلام کرد که در این باشگاه شادمان است. همچنین هیچ گونه مشکلی و اختلافی نیز بین وی و باشگاه رئال وجود ندارد.

او از تداوم کار در این باشگاه اعلام شادی کرده و افزود: در فصل آتی تلاش خواهیم کرد تا بهتر از این ها عمل نماییم.

به گفته کارلو آنچلوتی برخی بازیکنان در این فصل در رئال به شکل زیادی بازی نداشتند و برخی از آنها از این اتفاق رضایت ندارند. با این وجود شغل وی سرمربیگری بوده و نمی شود کل بازیکن ها را خوشحال کرد.

کارلو آنچلوتی تصریح کرد در فصل آتی رئالی ها متفاوت تر خواهند بود چرا که برخی از بازیکنان قراردادهای خود را تمام شده می بینند.

گفتین است آنچلوتنی با رئال در فتح دو جام بسیار مهم لالیگا و لیگ قهرمانان ناکام بود. هر چند آنها جام حذفی و قهرمانی جام باشگاه های جهان را از آن خود کردند.

آنچلوتی از تیم ملی برزیل پیشنهاد مهمی دارد. البته وی اعلام کرده که به مدت یک فصل دیگر در رئال می ماند و بعد از آن تصمیم می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها