کد خبر : 886
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

با بیوگرافی و زندگینامه المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده توانمند و همسرشان داود عابدی که وی نیز از مجریان برتر ورزشی است، آشنا شویم. المیرا شریفی خبرنگار و مجری مردمی بوده که در بین مردم از محبوبیت و جایگاه والایی نیز برخوردار است. شریفی مقدم متولد سال 1360 بوده و در حال حاضر 41

با بیوگرافی و زندگینامه المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده توانمند و همسرشان داود عابدی که وی نیز از مجریان برتر ورزشی است، آشنا شویم.

المیرا شریفی خبرنگار و مجری مردمی بوده که در بین مردم از محبوبیت و جایگاه والایی نیز برخوردار است.

شریفی مقدم متولد سال 1360 بوده و در حال حاضر 41 ساله هست. او عمده فعالیت خود را در شبکه خبر و به عنوان مجری سپری می کند. شریقی مقدم خردادماهی بوده و در 18 خرداد متولد شده است.

در زیر عکسی از حضور المیرا شریفی مقدم در برنامه رامبد جوان و خندوانه را که چندی پیش از شبکه نسیم پخش شده و مختصری در خصوص زندگینامه و فعالیت رسانه ای ایشان گپ و گفتگو شد را می بینید:

المیرا شریفی مقدم در خندوانه

شریفی مقدم دارای مدرک تحصیلی میکروبیولوژی و دانشجوی کارشناس ارشد علوم ارتباطات بوده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز فعال است.

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده

یکی از خاطرات تلخی که ایشان در گفتگو با خبرنگاران نیز از آن یاد کرده اند، قتل و کشته شدن پدرشان در جریان یک سرقت بود. اتفاق تلخی که در 25 سال گذشته اتفاق افتاده و در لحظه ای که خانم شریفی مقدم به همراه برادرشان در منزل بودند و صدای کمک پدرشان را می شنیدند، توسط سارقی که می خواست کیف پدرشان را بدزدد و مقاومتی که توسط پدرشان انجام می شود، در نهایت درگیری رخ می دهد و نتیجه آن از دست دادن پدر عزیزشان می شود.

خانم شریفی مقدم همواره از این مصیبت به عنوان شب وحشتناک یاد کرده است. قاتلان پدر ایشان نیز از آن زمان تا کنون پیدا نشده اند.

المیرا شریفی مقدم اهل کجاست

خانم شریفی مقدم دارای اصالت آذری و در تبریز به دنیا آمده اند. همسر خانوم شریفی مقدم نیز داود عابدی از گزارشگران ورزشی بوده و در اول تیر ماه سال 1354 به دنیا آمده است.

همسر المیرا شریفی مقدم دارای 5 خواهر بوده و یک برادر نیز دارد. وی از طرفداران تیم خاصی نبوده و بی طرفی خودش را اعلام کرده اما المیرا شریفی مقدم گویا از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس است.

همسر المیرا شریفی مقدم، داود عابدی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی فارغ التحصیل شده و دارای دان چهار و کمربند مشکلی تکواندو نیز هست.

اخیرا حاشیه ای نیز برای خانوم شریفی مقدم ایجاد شده بود که طی آن خبرهایی مبنی بر ممنوع التصویر شدن این مجری و گوینده شنیده می شد. هر چند خود خانم المیرا شریفی مقدم بعد از این اتفاق، به طرز و بیان دیگری مرخصی و عدم فعالیت موقت خود را تایید کرده است.

دوری از مجری گری المیرا شریفی مقدم

مطابق عکس بالایی، خانم شریفی مقدم در نوشته ای که با مخاطبان خود داشت، از دوری از رسانه خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها