کد خبر : 3413
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

آیا استراماچونی بعد از جدایی مجیدی به استقلال بر می گردد

آیا استراماچونی بعد از جدایی مجیدی به استقلال بر می گردد

بازگشت استراماچونی به استقلال چقدر صحت دارد؟ بررسی شایعه قطعی شدن قرارداد آندره استاماچونی با استقلال بعد از رفتن فرهاد مجیدی در رسانه ها. به گزارش مارال نیوز، آندره استراماچونی سرمربی موفق استقلال در مدت زمان کوتاه خود در این تیم توانست شور خاصی در بین هواداران این تیم ایجاد کند. عکس مهدی قائدی و

بازگشت استراماچونی به استقلال چقدر صحت دارد؟ بررسی شایعه قطعی شدن قرارداد آندره استاماچونی با استقلال بعد از رفتن فرهاد مجیدی در رسانه ها.

به گزارش مارال نیوز، آندره استراماچونی سرمربی موفق استقلال در مدت زمان کوتاه خود در این تیم توانست شور خاصی در بین هواداران این تیم ایجاد کند.

عکس مهدی قائدی و استراماچونی

استراماچونی استقلال تهران

آندره استراماچونی و مهدی قائدی

استراماچونی که با تحولی که در استقلال درست کرده بود، به عنوان یکی از محبوب ترین مربیان این تیم در بین هواداران محسوب می شود، بعد از جدایی فرهاد مجیدی می تواند از گزینه های اصلی هدایت آبی ها «نه اخبار رسمی باشگاه» محسوب می شود.

هر چند که رسانه ها از جواد نکونام نیز به عنوان محتمل ترین گزینه ایرانی برای سرمربی گری یاد می کنند اما نه آمدن و قرارداد بستن با استراماچونی با استقلال و نه نکونام، قطعی نبوده و تنها در حد گمانه زنی رسانه ها است.

عکس خانوادگی آندره استراماچونی به همراه همسر و دختر کوچکش در ایران

استراماچونی و خانواده

خانواده همسر و فرزند آندره استراماچونی

مطمئنا باشگاه استقلال با رایزنی های خود در پی تصمیم گیری مناسب در این خصوص خواهد بود. اما اینکه آیا واقعا و تا چه حد دنبال قرارداد بستن با استراماچونی باشند و یا اینکه این سرمربی مطرح ایتالیایی خود علاقه ای به بازگشت داشته باشد یا نه، باید منتظر روزهای آتی باشیم.

دلایلی که استراماچونی را ممکن است به استقلال نزدیک تر کند

محبوبیت بالای آندره استراماچونی در بین طرفداران استقلال و همچنین شناخت خوب ایشان از فوتبال ایران شاید از دلایلی باشد که بتوان استراماچونی را از گزینه های خوب هدایت آبی ها دانست.

همچنین با توجه به اینکه استقلال به این مربی ایتالیایی بدهکار است، عقد قرارداد جدید با این سرمربی می تواند به روند کسب رضایت این مربی نسبت به پرونده گذشته کمک نماید.

از سویی دیگر جواد نکونام و دیگر گزینه های ایرانی نیز به دلیل استعداد و مهارت فنی خوبی که دارند، می توانند به پویایی استقلال بیش از پیش کمک نمایند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا استراماچونی به نیمکت استقلال نزدیک می شود یا اینکه از گزینه های دیگر برای هدایت استقلال بهره خواهند برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها