کد خبر : 4200
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

عکس قدیمی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی المپیک

عکس قدیمی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی المپیک

یک عکس آرشیوی کمتر دیده شده قدیمی از بازیکنان و ستاره های تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی المپیک به همراه اسامی بازیکنان. این عکس زیر که مشاهده می کنید، مربوط به قبل از انقلاب و سال 1342 می باشد. «تمامی توضیحات داده شده  مربوط به عکس زیرین است و به عکس بالای صفجه که

یک عکس آرشیوی کمتر دیده شده قدیمی از بازیکنان و ستاره های تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی المپیک به همراه اسامی بازیکنان.

این عکس زیر که مشاهده می کنید، مربوط به قبل از انقلاب و سال 1342 می باشد. «تمامی توضیحات داده شده  مربوط به عکس زیرین است و به عکس بالای صفجه که به صورت نمادین گذاشته شده زیاد توجه نفرمایید.»

عکس قدیمی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

عکسهای قدیمی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

عکس مذکور  بالایی قدیمی به زیبایی توسط یکی از عکاسان خوش ذوق در ورزشگاه امجدیه گرفته شده است و مربوط به بازی مقابل تیم خوب آن روزهای تیم ملی پاکستان است.

در این دوره تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در المپیک 1964 ژاپن خود را آماده می کرد.

نتیجه بازی مذکور تیم ملی مقابل پاکستان 4 بر 1 به سود ایران به پایان رسید.

از عکس قدیمی تیمی بازیکنان فوتبال آن روزهای ایران که دیدید؛ فقط مصطفی عرب به همراه حسین نوریان در قید حیات هستند و مابقی فوت کرده اند.

از جمله بازیکنان شاخص در این عکس مشاهده می فرمایید می توان به حضور کاپیتان بلندآوازه تیم ملی، پروازی دهداری و همچنین همایون بهزادی، مهراب شاهرخ و کامبیز جمالی اشاره کرد.

مطالب مرتبط دیگر در خصوص قدیمی ترین اتفاقات ورزش و فوتبال ایران

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه حدود 60

شادی گل قدیمی بازیکن فوتبال و مقایسه با شادی گل یک کشتی گیر

نقل و انتقالات بازیکنان قدیمی فوتبال

سقوط قدیمی ترین تیم فوتبال ایتالیا

این عکسها و اتفاقات قدیمی از دنیای فوتبال شاید برای جوانان و دهه های 60 به بعد کمی جذابیت پایینی داشته باشد اما آنانی که فوتبال را با ته دل و از سالیان گذشته دنبال کرده و سن بالایی نیز دارند، مطمئنا دیدن این عکسهای قدیمی از بازیکنان فوتبال قدیمی و سالهای دور فوتبال کشورمان، می تواند یادآور خاطرات سبز و زیبای زیادی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها