کد خبر : 420
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

عکس مغازه دارها و وانتی های میوه فروش با انصاف

عکس مغازه دارها و وانتی های میوه فروش با انصاف

عکسهای زیبا از مغازه داران و میوه فروش های وانتی با انصافی که رعایت حال مشتریان را می کنند. با وجود تمامی سختهای زندگی و وضعیت سخت مشاغل، اما همچنان انسانیت زنده هست و مغازه دارها و میوه فروشهای منصف همچنان وجود دارند که هم نسیه می دهند و هم تخفیف و شکر خدا تعدادشان

عکسهای زیبا از مغازه داران و میوه فروش های وانتی با انصافی که رعایت حال مشتریان را می کنند. با وجود تمامی سختهای زندگی و وضعیت سخت مشاغل، اما همچنان انسانیت زنده هست و مغازه دارها و میوه فروشهای منصف همچنان وجود دارند که هم نسیه می دهند و هم تخفیف و شکر خدا تعدادشان هم کم نیست.

داشتن انصاف و وجدان کاری و رعایت حال مشتریان در وضعیت بد اقتصادی نشانگر مسئولیت پذیری و دل پاک افرادی است که در همه حال تنها به فکر جیب خود نبوده و به دنبال جلب رضایت مشتریان و دست خالی روانه کردن اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه به خانه هایشان است.

عکس وانتی میوه فروش باانصاف

برای مثال این وانتی میوه فروش بااخلاق و باانصاف را ببینید که با روی گشاده با تمامی مشتریانش برخورد کرده و همه مدله پشت مشتریانش هست.

میوه فروش وانتی که نسیه می دهد

این راننده وانتی کار خوب و ارزشمند را به جایی رسانده که حتی نوشته وجه دستی هم به اندازه تواناییش پرداخت می کند که در نوع خود بسیار جالب و ارزشمند است.

امید است دیگر میوه فروشها و راننده های وانت نیز از ایشان و نمونه های وی که تعدادشان کم نیست، الگوبرداری کنند.

باور کنید مرگ آدمی زمانی نیست که نفسش بند آمده و قلبش از تپش افتاده باشد بلکه آدمها زمانی می میرند که گوهری به نام انسانیت در وجودشان میمیرد

حالا یک فروشنده میوه دیگر را هم ببینید که چگونه در عین دادن پیام یادآوری و اصول بعهداشتی، به اجناس خود مخصوصا لیمو که به دلیل داشتن ویتامین ث برای پیشگیری و درمان بیماریهای تنفسی توصیه شده، تخفیف می دهد.

یک تصویر دیگر نیز که در فضای مجازی به وفور دست به دست می شود از اقدام ارزشمند یک مغازه دار منصف در فروش میوه است. این میوه فروش تمامی میوه های فروشی خود را با ارائه فاکتور به مشتریان فروخته و تنها در هر کیلو به میزان بسیار کم برای خود حاشیه سود تعیین کرده است.

فروشندگان و بازاریان منصف

حتما تا اینجای کار شما هم حالتان خوش شده است. انسانهای با وجدان و نیک سیرت علاوه بر اینکه وقتی خود کار خوب می کنند، خوشحال و شادمان می شوند، بلکه با دیدن کارهای ارزشمند و قابل تحسین دیگران نیز حس خوبی پیدا می کنند.

برای آخرین عکس گلچین شده از فروشندگان با انصاف با وجدان چشمهای قشنگتان را به سمت عکس زیر هم هدایت کنید:

میوه فروشهای باانصاف

فروشندگان و بازاریان ممتاز باانصاف

امیدواریم در گوشه گوشه شهرهای کشور عزیزمان، چنین صحنه هایی که مو به تن آدم سیخ می کند را ببینیم. همین مهربانی ها و خوبیها زندگی را قشنگ می کند و باور کنید ثروت دنیا ارزش چندانی در مقابل چنین خوبیها و کارهای ارزشمندی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تفاوت خربزه جانا با سایر ملون ها و خواص آن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باشد یا در کنار وانتی های میوه ف&#1585… حتما نام خربزه […]