کد خبر : 518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

عکس نقاشی شده نعیمه نظام دوست با مادرش

عکس نقاشی شده نعیمه نظام دوست با مادرش

عکس جدید نعیمه نظام دوست در کنار مادر بزرگوارشان؛ تصاویر جدید از نعیمه نظامدوست هنرمند محبوب و با تجربه کشورمان که سالیان سال در ژانرهای مختلف نمایشی در عرصه نمایش و هنر نقش آفرینی کردند. نعیمه نظام دوست حدود 30 سال است که در حوزه هنر فعالیت می کند، اولین کار ایشان در عرصه بازیگری

عکس جدید نعیمه نظام دوست در کنار مادر بزرگوارشان؛ تصاویر جدید از نعیمه نظامدوست هنرمند محبوب و با تجربه کشورمان که سالیان سال در ژانرهای مختلف نمایشی در عرصه نمایش و هنر نقش آفرینی کردند.

نعیمه نظام دوست حدود 30 سال است که در حوزه هنر فعالیت می کند، اولین کار ایشان در عرصه بازیگری همراه شد با کار با گروههای آزاد تئاتر در سال 70. نظامدوست همچنین با مجموعه ساعت خوش که در سال 73 پخش می شد، توانست قابلیت و توانایی های هنری خود را نشان دهد.

ایشان دارای مدرک علوم تجربی بوده و در نقشهای مختلف سینمایی و در ژانرهای مختلف سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

عکس سلفی نعیمه نظام دوست در پشت صحنه  یکی از فیلمهایش

نظامدوست آبان ماهی بوده و در سال 53 به دنیا آمده است. از مجموعه هایی که ایشان در آن بازی کرده اند می توان به بدگمان، تنگنا، غم تنهایی، ساعت خوش،پلاک 13، محله گل و بلبل و ساختمان پزشکان و زیر هشت اشاره کرد. البته تعداد مجموعه های نمایشی و سینمایی ایشان بسیار زیاد بوده و تنها در این مطلب چندی از آثار نمایشی نام برده شده است.

نظام دوست در جشنواره فیلم فجر توانسته برای فیلم آذر نیز نامزد بهترین بازیگر مکمل زن شود.

در زیر عکسی از نعیمه نظام دوست در کنار مادر عزیزشان را که به صورت نقاشی کشیده شده را می بینید

نعیمه نظام دوست با مادرش

عکاسی چهره هنرمندان نعمیه نظام دوست و مادرش

برای خانواده هنرمند پیشکسوت و باسابقه کشورمان نعیمه نظام دوست آرزوی سلامتی داشته و برای وی نیز که تک تک ما خاطرات متعدد و آثار فاخری از بازیهای زیبای ایشان در قاب تلویزیون داریم، آرزوی بهترین اتفاقات در عرصه هنری و زندگی داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها