کد خبر : 872
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

نگاهی به بازی ها و سریالهای نعیمه نظام دوست

نگاهی به بازی ها و سریالهای نعیمه نظام دوست

نگاهی کوتاه به فیلمها و سریالهایی که نعیمه نظام دوست در آنها نقش آفرینی کرده است. در این پست به زندگی هنری و حرفه ای خانم نعیمه نظام دوست و بازیهای درخشانی که در سریالها و فیلمهای نمایشی مختلف بازی کرده، می پردازیم. نعیمه نظام دوست را با نوروز 72 به یاد میآورید. بازی درخشانی

نگاهی کوتاه به فیلمها و سریالهایی که نعیمه نظام دوست در آنها نقش آفرینی کرده است. در این پست به زندگی هنری و حرفه ای خانم نعیمه نظام دوست و بازیهای درخشانی که در سریالها و فیلمهای نمایشی مختلف بازی کرده، می پردازیم.

نعیمه نظام دوست را با نوروز 72 به یاد میآورید. بازی درخشانی که در مجموعه مهران مدیری و در سال 72 پخش شد و در ژانر طنز طرفداران زیادی را داشت. بعد از مجموعه طنز نوروزی نعیمه نظام دوست تجربه یک فیلم دیگر با عنوان ساعت خوش را داشت.

ساعت خوش مجموعه طنزی بود که در سال 73 تهیه شد. بعد از آن نعمیه نظام دوست در شن های کف رودخانه، باغ شیشه ای و روزهای زندگی نیز نقش آفرینی کرد.

عکسی از خانم نعیمه نظام دوست در کنار بهاره رهنما بازیگران توانمند کشورمان در یک قاب سلفی را می بینید:

نعیمه نظام دوست در کنار بهاره رهنما

تداوم کارهای نعیمه نظام دوست و همکاری ایشان با سیرس مقدم در مجموعه های چاردیواری، ریحانه، پلیس جوان و زیر هشت نیز ادامه داشت.

نعیمه نظام دوست در ساختمان پزشکان سروش صحت هم تجربه خوبی را تجربه کرد. کسی خوابه جواد رضویان و همچنین لطفا دور نزنیم مهدی مظلومی از دیگر مجموعه های نمایشی نعیمه نظام دوست در دهه های پایانی 80 بود.

همسایه ها در سال 95 به کارگردانی  مهران غفوریان، محله گل و بلبل و باغ سرهنگ فلورا سام نیز از دیگر آثار نمایشی خانم نظام دوست است.

پیش از این مطلبی در خصوص بازیگر هنرمند کشورمان خانم نعیمه نظام دوست در سایت مارال نیوز انعکاس یافته بود که علاقه مندان می توانند این پست را نیز بررسی کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها