کد خبر : 12558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

عکس پنالتی واضح که روی بازیکن پرسپولیس گرفته نشد

عکس پنالتی واضح که روی بازیکن پرسپولیس گرفته نشد

مدافع تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس با انتشار این استوری از پنالتی واضحی که بر روی او انجام شد و داور نگرفت در اینستاگرام خود سخن گفت و با چند شکلک تعجب از عدم اعلام پنالتی متعجب بودن خودش را اعلام کرد. صحنه ای که کارشناس های داوری نیز بر پنالتی بودن آن تاکید

مدافع تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس با انتشار این استوری از پنالتی واضحی که بر روی او انجام شد و داور نگرفت در اینستاگرام خود سخن گفت و با چند شکلک تعجب از عدم اعلام پنالتی متعجب بودن خودش را اعلام کرد. صحنه ای که کارشناس های داوری نیز بر پنالتی بودن آن تاکید داشتند.

مرتضی پورعلی گنجی که این فصل با پرسپولیس قرارداد بسته به این صحنه ای که در زیر می بینید اشاره کرد که طی آن مدافع نفت مسجد سلیمان با کشیدن پیراهن واضح او اقدام به خطای پنالتی کرد که البته داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

استوری پورعلی گنجی از صحنه خطای پنالتی واضح

پورعلی گنجی پنالتی واضح

البته نگرفتن این پنالتی تاثیری در نتیجه گرفتن یا نگرفتن پرسپولیس نداشت چرا که آنها با نتیجه 2 بر 1 توانستند نفت مسجد سلیمان را شکست بدهند.

در نیمه دوم نیز یک پنالتی به سود نفت مسجدسلیمان داور مسابقه می توانست بگیرد که البته بر روی آن صحنه هم اعتقادی به خطا نداشت.

اکنون پرسپولیسی ها در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و نزدیکترین تعقیب کننده آنها، گل گهر سیرجان بوده که دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس دارد؛ استقلال تهران نیز در سه امتیازی پرسپولیس است، نکته دیگر مساوی سپاهانی ها در بازی دیشب بود تا اختلاف امتیاز آنها با پرسپولیس و صدر جدول به 5 امتیاز برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها