کد خبر : 238
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

کارشناسی پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

کارشناسی پنالتی  پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

کارشناسی داوری پنالتیهای پرسپولیس و آلومینیوم اراک آیا پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیوم درست بود یا خیر. در این نوشته به بررسی کارشناسی پنالتی هایی که بر روی دروازه هر دو تیم اتفاق افتاد خواهیم پرداخت. دیداری که روز یکشنبه 21 فروردین ماه بین پرسپولیس و آلومینیوم برگزار شد با حاشیه های زیادی مواجه گردید. با

کارشناسی داوری پنالتیهای پرسپولیس و آلومینیوم اراک آیا پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیوم درست بود یا خیر. در این نوشته به بررسی کارشناسی پنالتی هایی که بر روی دروازه هر دو تیم اتفاق افتاد خواهیم پرداخت.

دیداری که روز یکشنبه 21 فروردین ماه بین پرسپولیس و آلومینیوم برگزار شد با حاشیه های زیادی مواجه گردید. با توجه به اینکه هر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک برای ادامه فصل در لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده اند، نزدیکترین و راحتترین راه برای هر دو تیم برای دست خالی نماندن از کسب جام پیروزی در جام حذفی و راهیابی به دیدار نیمه نهایی این مسابقات بود.

دو صحنه بسیار مشکوک بدر محوطه جریمه هر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اتفاق افتاد که به کارشناسی داوری این دو صحنه که در سایت ورزش 3 بیان شده بود می پردازیم.

کارشناسی داوری پرسپولیس و آلومینیوم اراک

خطای میثم مجیدی بر روی تمیروف در دقیقه 45 که داور آن را خطای پنالتی برای 1رسپولیس تشخیص داد: ابراهیم میرزابیگی می گوید این صحنهبه درستی پنالتی اعلام شد اما مابقی کارشناسان، نوید مظفری، نوذر رودنیل، غلامرضا جباری و هادی دزفولی معتقدند این صحنه پنالتی نبود و داور اشتباه کرد.

اما صحنه جنجالی دیگر که این بار پرسپولیسیها به شدت به آن معترض بودند در دقیقه 94 مسابقه افتاد که پرسپولسیها معتقد به خطای پنالتی و برخورد دست به توپ مدافع آلومینیوم بودند.

نوید مظفری، نوذر رودنیل و هادی دزفولی معتقد به خطای هند و پنالتی برای پرسپولیس بودند اما غلامرضا جباری و هادی دزفولی تصمیم داور برای ادامه بازی و پنالتی نگرفتن برای پرسپولیس را درست می دانند.

این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر 2 آلومینیوییها مقابل پرسپولیس به پایان رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها