کد خبر : 4613
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

عکس «کریستیانو رونالدو» کنار «ساپینتو» سرمربی استقلال

عکس «کریستیانو رونالدو» کنار «ساپینتو» سرمربی استقلال

«کریستیانو رونالدو» در خصوص «ساپینتو» چه نظری دارد و دوستی این دو تا چه حدی است؟ عکس رونالدو با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تهران را ببینید. به گزارش مارال نیوز، «ریکاردو ساپینتو» پس از کش و قوس های فراوان سرانجام راهی استقلال تهران شد. تیم بزرگ ایران که در سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر

«کریستیانو رونالدو» در خصوص «ساپینتو» چه نظری دارد و دوستی این دو تا چه حدی است؟ عکس رونالدو با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تهران را ببینید.

به گزارش مارال نیوز، «ریکاردو ساپینتو» پس از کش و قوس های فراوان سرانجام راهی استقلال تهران شد. تیم بزرگ ایران که در سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران بدون باخت را تجربه کرد.

استقلال حالا بعد از جدایی فرهاد مجیدی، با یک سرمربی صاحب سبک در جهان به نام ریکاردو ساپینتو قرارداد کرده که با بزرگان فوتبال جهان از جمله رونالدو و فیگو خاطره ها دارد.

همبازی سابق ستاره های فوتبال جهان، حالا با تجربه بالای بازیکنی و مربیگری خود می خواهد برای استقلال افتخارآفرینی کند.

رابطه خوب رونالدو با ساپینتو

«کریستیانو رونالدو» درباره «ریکاردو ساپینتو» که اکنون با استقلال تهران قرارداد بسته، نظرات مثبتی دارد.

دوران بازیکنی ساپینتو و رونالدو

کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ لیسبون با ساپینتو

رونالدو سابقه همبازی و هم تیمی شدن با ساپینتو را در اسپورتینگ لیسبون دارد. زمانی که ساپینتو کهنه کار با 12 سال سن اختلاف نسبت به رونالدو، با او در یک تیم هم بازی شده بود این دو رابطه نزدیک و خوبی با هم داشتند.

در روزگاری که رونالدو در اسپورتینگ بازی می کرد؛ کاپیتان تیمشان ساپینتو بود. اما دیدگاه رونالدو در خصوص ساپینتو را بخوانید:

نظر رونالدو درباره سرمربی استقلال

رونالدو در باره ریکاردو ساپینتو می گوید: او یک همتیمی خوب و حامی بازیکنان جوانا است. او تسلیم نشده و تلاشهایش در هر تمرین و مسابقه را تحسین می کنم.

رونالدو همچنین گفته که ساپینتو یک هوادار بزرگ برای رشته فوتبال بوده و تمام وجودش را برای موفقیت در کارش می گذارد. او فهم بسیار خوبی از فوتبال داشته و یک شخصیت رو راست و مرد خوب است.

عکسهای رونالدو کنار سرمربی استقلال

عکسهای رونالدو با ساپینتو

همچنین به نظر می رسد که ساپینتو با رونالدو همواره در ارتباط بوده و خاطرات خوب مشترک زیادی با همدیگر دارند تا این نقاط مشترک و مثبت در زندگی این دو؛ سبب نزدیکی بیش از پیش آنها به هم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها