کد خبر : 7808
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

فابرگاس ماندن در اروپا را به هر قیمتی ترجیح داد

فابرگاس ماندن در اروپا را به هر قیمتی ترجیح داد

ستاره جدید و ارزشمند سابق بارسلونا سسک فابرگاس ماندن در اروپا و ایتالیا را به هر قیمتی ترجیح داد و با مذاکرات انجام یافته پیشنهاد تیم لیگ دسته دومی ایتالیا را رد نکرد. با مارال نیوز همراه این خبر در خصوص سسک فابرگاس باشید. سسک فابرگاس به دنبال پیشنهاد از تیمی به نام کومو که

ستاره جدید و ارزشمند سابق بارسلونا سسک فابرگاس ماندن در اروپا و ایتالیا را به هر قیمتی ترجیح داد و با مذاکرات انجام یافته پیشنهاد تیم لیگ دسته دومی ایتالیا را رد نکرد. با مارال نیوز همراه این خبر در خصوص سسک فابرگاس باشید.

سسک فابرگاس به دنبال پیشنهاد از تیمی به نام کومو که در لیگ دو ایتالیا حاضر است، پاسخ مثبت داده و روند مثبتی را در مذاکراتش طی کرد.

فابرگاس در صدد است تا به کشور ایتالیا سفر نموده و در تست های پزشکی کومو حاضر شود. قرارداد سسک فابرگاس با این تیم لیگ دسته دومی به مدت دو سال خواهد بود.

ماندن سسک فابرگاس در اروپا

فابرگاس با 35 سال سن اما کوهی از انگیزه

اکنون سسک فابرگاس 35 سال سن دارد ولی با حفظ امادگی بدنی خود کوهی از انگیزه را نیز در خود یدک می کشد.

او سالها در تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا خوش درخشیده است. سسک فابرگاس علاوه بر بارسلونا سابقه بازی در چلسی و آرسنال را نیز داشته و از بهترین بازی سازها و مهاجمان محسوب می شده است.

علاقه فابرگاس به ادامه فوتبال در اروپا یا ایتالیا باعث شد تا او به پیشنهادات متعددی که می توانست از تیمهای متمول آسیایی و آمریکایی دعوت کند نه بگوید و به لیگ دو ایتالیا برود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سال یاد می شود. سسک فابرگاس 35 ساله حالا به هر […]