کد خبر : 16809
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۳۰

کار صعود از گروه در لیگ قهرمانان را اینتر تمام کرد

کار صعود از گروه در لیگ قهرمانان را اینتر تمام کرد
کار صعود از گروه در لیگ قهرمانان اروپا را اینتر میلان با پیروزی پرگل دیشب خود تمام کرد.؛

اینترمیلان با پیروزی پرگل خود مقابل ویکتوریا پلژن کار صعود خود در گروه سوم رقابتها را تمام کرد. پیش از این اینتر میلان 7 امتیاز از 4 بازی گذشته خود داشت تا در رتبه دوم گروه قرار گیرد.

بایرن مونیخ نیز با 12 امتیاز صعود خود به عنوان تیم اول را پیشتر از این قطعی کرده بود. بارسلونایی ها نیز که در رتبه سوم گروهشان با 4 امتیاز قرار داشتند چشم به شکست اینتر دوخته بودند. بارسلونایی ها در پی این بودند که با شکست اینتر و پیروزی در دو مسابقه دیگر بتوانند در لیگ قهرمانان ماندگار شوند. اتفاقی که البته نیافتاد.

بازی های رو در رو نیز در لیگ قهرمانان ملاک صعود خواهد بود. بنابراین با پیروزی دور رفت اینتر مقابل بارسلونا و همچنین تساوی در دور برگشت چنانچه امتیازات دو تیم مساوی شود باز این اینتر خواهد بود که جواز صعود را خواهد گرفت.

اینترمیلان در بازی دیشب خود با 4 گل ویکتوریا پلژن را در هم کوبید تا حتی از نظر تفاضل گل نیز از حریف مستقیمش بارسلونا پیش بیافتد. ادین ژکو مقابل ویکتوریا دبل کرد و هنریک میختاریان و لوکاکو دیگر گلزنان اینترمیلان بودند.

روملو لوکاکو که از دقیقه 83 وارد زمین مسابقه شده بود. او در 4 دقیقه حضور خود یک گل نیز زد تا جشن حضور خود بعد از ماهها مصدومیت را این گونه بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها