کد خبر : 15657
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۰۸

فینال زودرس اروپا برای بارسا/ یا مرگ یا زندگی

فینال زودرس اروپا برای بارسا/ یا مرگ یا زندگی
امشب روز مهمی برای بارسا در دیدار با اینتر میلان خواهد بود. آنها در تلاش خواهند بود به هر طریقی که شده از سد اینتر بگذرند چرا که این بازی برایشان حکم فینال دارد.؛

دیدار دو تیم اینترمیلان و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا امشب به مانند یک فینال و ماراتن حساس برگزار خواهد شد. دیداری که از آن به عنوان فینال زودرس اروپا برای بارسا یاد شده است.

پدری در نشست خبری پیش از بازی این دو تیم عنوان کرده که دیدار با اینتر برای آنها مثل یک فینال است. ما در خط دفاعی مصدوم های زیادی داریم اما با ترکیب و خریدهای خوبی که در اختیار داریم با آرامش در زمین ظاهر خواهیم شد.

پدری اعلام کرد: از کیفیت مورد نیاز برای عبور از چنین شرایطی برخوردار هستیم. پدری این را هم گفت: هنگام نزدیک بودن به مهاجم خیلی بهتر نیز بازی می کند. او آماده است که تفکرات سرمربی را در زمین مسابقه پیاده کند.

پدری به خواست ژاوی سرمربی تیمش نیز اشاره کرد. او گفت مربیش از آنها می خواهد که توپ را با سرعت بسیار زیاد از یک ناحیه به ناحیه دیگری ببریم تا دفاع تیم مقابل نظم خود را از دست بدهد. برای تحقق آن بایستی زیاد کار کنیم و فردا مقابل اینتر میلان نیز برای این هدف تلاش خواهیم کرد. ما دوست داشتیم در گروه خود به عنوان تیم اول صعود کنیم ولی شرایط آن گونه که ما می خواستیم رو به جلو حرکت نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بغل پایی فوق استثنایی در حد فینال اروپا مقابل کلوب بروژ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بغل پایی در حد فینال لیگ قهرمانان […]