کد خبر : 17181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۷

بیشترین تعداد پنالتی های گرفته شده توسط یک بازیکن

بیشترین تعداد پنالتی های گرفته شده توسط یک بازیکن
بررسی آمار بیشترین تعداد پنالتی های گرفته شده توسط یک بازیکن در لیگ پرتغال را بخوانیم.؛

چه بازیکنی در اروپا بیشترین میزان پنالتی ها را گرفته است. نگاهی به بازیکنانی که توانایی بالایی در گرفتن پنالتی دارند. در زیر برترین بازیکن پنالتی گیر در لیگ پرتغال را بررسی می کنیم.

مهدی طارمی در لیگ پرتغال دارای آمار جالب و ارزشمندی است. او در 107 بازی که در لیگ پرتغال در لباس پورتو و ریوآوه انجام داده موفق به گرفتن 29 پنالتی شده است. او با این آمار در رتبه نخست گرفتن پنالتی قرار دارد.

بعد از طارمی، بازیکنی به نام باس دوست در 84 بازی 11 پنالتی برای تیمش گرفته است. فاصله 7 پنالتی در بازی های تقریبا برابر بین طارمی و نفر دوم دیده می شود.

بیشترین تعداد پنالتی های گرفته شده توسط یک بازیکن

آمار پنالتی گیرترین بازیکنان فوتبال پرتغال

مهارت بسیار ویژه ای که به نظر می رسد در مهدی طارمی در گرفتن پنالتی وجود دارد. البته در این میان هجمه های ناجوانمردانه ای نیز بر علیه مهدی طارمی به دلیل دایوهای او انجام شده است. در شرایطی که به نظر می رسد بسیاری از این حملات ناجوانمردانه بوده و طارمی بازیکنی نیست که اخلاق ورزشی را زیر پا گذاشته و اقدام به فریب داور به هر قیمتی نماید.

طارمی بازیکن باهوشی است که از هوش و توانایی های تکنیکی و سرعت بالای بدنی خود استفاده می کند. او در محوطه جریمه بسیار باهوش عمل می کند و به خوبی بلد است چه زمانی به سمت توپ حرکت کند تا برای تیمش موقعیت بسازد یا آن را به گل تبدیل کند. اتفاقی که باعث شده تا تیم های بزرگ اروپا نیز به این موضوع پی ببرند. از آرسنال به عنوان یکی از تیمهای احتمالی طارمی در فصل آینده بعد از جام جهانی یاد می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها