کد خبر : 7251
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

حکم جلب عاملان کشتار خرس و توله در ایذه صادر شد

حکم جلب عاملان کشتار خرس و توله در ایذه صادر شد

با شناسایی عاملان کشتار خرس و توله آن در یکی از شهرهای استان خوزستان به نام ایذه، حکم جلب بانیان و مسببان این کار ناجوانمردانه و غیرانسانی صادر شد. رئیس محیط زیست ایذه در خبری که در ایسنا منتشر شده بود اعلام کرد این اتفاق کشتار در منطقه مرغا و در بیستم تیرماه اتفاق افتاده

با شناسایی عاملان کشتار خرس و توله آن در یکی از شهرهای استان خوزستان به نام ایذه، حکم جلب بانیان و مسببان این کار ناجوانمردانه و غیرانسانی صادر شد.

رئیس محیط زیست ایذه در خبری که در ایسنا منتشر شده بود اعلام کرد این اتفاق کشتار در منطقه مرغا و در بیستم تیرماه اتفاق افتاده بود.

با توجه به هماهنگی های صورت پذیرفته با دستگاه قضایی و همچنین مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی حکم جلب برای سه تن از متخلفان و عاملان این کشتار که باعث به دام انداخته شدن خرس و مرگ آن شده بودند، صادر گردید.

پینوشت: این حیوان آزاران با این اقدام زشت خود باعث مرگ حیوان زبان بسته و همچنین جریحه دار شدن افکار عمومی شده بودند. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نبوده و بر اساس وجدان و انسانیت در مواجهه با حیوانات و جانداران زبان بسته خدا که آنها هم حق حیات دارند عمل کنیم و فراموش نکنیم که آه حیوانات نیز اثر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها