کد خبر : 4902
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

قیمت اجاره ماشین عروس مرسدس بنز، پورشه و تویوتا

قیمت اجاره ماشین عروس مرسدس بنز، پورشه و تویوتا

آخرین قیمت اجاره ماشین عروس بنز، پورشه، بی ام و، گرت توریسمو، تویوتا با بررسی و مشاهدات میدانی خبرگزاری خبر آنلاین را در زیر بخوانید. خبر آنلاین در خبری اعلام کرده که در 4 سال پیش یعنی سال 97 هزینه اجاره ماشین عروس بی ام و بین 800 هزار تومان تا دو میلیون و پانصد

آخرین قیمت اجاره ماشین عروس بنز، پورشه، بی ام و، گرت توریسمو، تویوتا با بررسی و مشاهدات میدانی خبرگزاری خبر آنلاین را در زیر بخوانید.

خبر آنلاین در خبری اعلام کرده که در 4 سال پیش یعنی سال 97 هزینه اجاره ماشین عروس بی ام و بین 800 هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان در نوسان بوده اما در حال حاضر اجاره بی ام و بین سه میلیون تا هشت میلیون و پانصد هزار تومان است.

اجاره دادن ماشین عروس

آخرین نرخ های اجاره ماشین عروس

همچنین اجاره ماشین عروس مازراتی گرن توریسمو از 15 تومان شروع شده، اجاره روزانه خودرو عروس پورشه ماکان بدون راننده 10 میلیون و 800 و به همراه راننده نه و نیم میلیون تومان اعلام شده است.

برای خودروها تویوتا نیز قیمت اجاره از حدود 900 هزار تومان تا 6 میلیون و نیم در نوسان است. همچنین مرسدس بنز نیز روزانه بین دو تا 6 میلیون تومان متغیر است.

با این اوصاف می توان گفت که قیمت اجاره ماشین های لوکس و خاص عروسی سر به فلک کشیده است.

قیمت گذاری مربوط به اوایل تیر 1401 می باشد.

پینوشت مارال نیوز: پرهیز از زندگی های همراه با چشم تو هم چشمی و ساده زیستی یک لازمه است. این درست است که عروسی فقط یکبار در زندگی اتفاق می افتد اما واقع بینی و گول نزدن خود و پرهیز از هر گونه اسراف و رو آوردن به زندگی ساده می تواند تضمین دهنده خوشبختی به مقدار بسیار زیاد باشد.

ابتدای زندگی اگر با فخر فروشی و لوکس نشان دادن و لاکچری بازی شروع شود، مطمئنا در ادامه آن نیز تداوم مسیر مذکور می تواند به شدت مشکل درست کند و محبت و صمیمیت زوجین را کمرنگ تر کرده و مسائل فرعی و غیر مهم را در اولویت قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ناگهانی راننده ماشین و یا تصادف، ممکن […]