کد خبر : 29391
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۳

شک نداشتن گواردیولا به گلزنی و موفقیت هالند

شک نداشتن گواردیولا به گلزنی و موفقیت هالند
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد به گلزن بودن ارلینگ هالند شک ندارد؛

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد به گلزن بودن ارلینگ هالند شک ندارد.

پپ گواردیولا وقتی با سوال خبرنگار در خصوص کاهش گلزنی های هالند مواجه شد پاسخ داد برای بحث درخصوص گلهای زده هالند و میانگین آن در این جا حضور ندارد.

گواردیولا تاکید کرد چنانچه به گلزن بودن هالند شک داشته باشید تنها فردی می باشید که با این شک مواجهید. هیچ گونه شکی به او و کارش در باز کردن دروازه حریفان نداشته و وی برای بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل اینتر آماده است تا برای قهرمانی سیتی و بالابردن جام کمک نماید.

گواردیولا همچنین اعلام کرد پیش تر از این بازیکن خوبی به مانند لیونل مسی را داشته است. اکنون نیز ارلینگ هالند را دارند. این باعث موفقیت وی بوده است. کاری که من انجام می دهم این بوده که آنان احساس نمایند به شکل تنها قادر به موفقیت نیستند. تیم های مختلف در کنار یکدیگر قوی می شوند. هر سرمربی و کادر فنی مقتدری نیز دارای باشگاهی قوی بوده و هیچ موقع مربی برای تیم خود گل نزده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها