کد خبر : 19901
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

دلیل حمایت از برگزاری جام جهانی در پاییز و زمستان

دلیل حمایت از برگزاری جام جهانی در پاییز و زمستان
آرسن ونگر از ایده برگزاری جام جهانی در فصل پاییز و زمستان در کشورهای گرم حمایت کرد.؛

چرا باید از برگزاری بازی های جام جهانی در فصل های غیر تابستان حمایت کرد؟ دلیل خوب بودن برگزاری رویدادهای جام جهانی در فصل پاییز و زمستان چیست؟

پیش از این جانی اینفانتینو رئیس فیفا از برگزاری مسابقات جام جهانی در فصل زمستان اعلام حمایت کرده بود. حالا به نظر می رسد یکی دیگر از مدیران فیفا به نام آرسن ونگر که سالها در آرسنال مربیگری کرده نیز از ایده برگزاری مسابقات در سایر فصل ها حمایت کرده است.

آرسن ونگر می گوید: چنانچه در پی این باشیم که آزادی در فوتبال رعایت شود باید به این نیز توجه کنیم که کشورهای قاره آفریقایی نیز در صورت میزبانی نمی توانند در تابستان پذیرای تیم ها باشند. برگزاری موفقیت آمیز جام جهانی در پاییز به میزبانی قطر ثابت کرد که می توانیم این رقابتها را در زمستان نیز میزبانی نماییم.

دلیل حمایت از برگزاری جام جهانی

آرسن ونگر مدیر اجرایی فیفا

آرسن ونگر در ادامه صحبتهایش به آمادگی روحی و ذهنی بازیکنانی که در پاییز روانه جام جهانی قطر شدند نیز اشاره کرد. موضوعی که پیش تر از این به نظر اتفاق نیافتاده بود. دلیل این اتفاق نیز این بوده که پیش از این بسیاری از تیمها در شرایطی جام جهانی را شروع می کردند که از نظر ذهنی به آمادگی مطلوبی نرسیده و زیر فشار بودند. اما اکنون آنها از دل مسابقات و در بهبوحه لیگ باشگاهی روانه مسابقات می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها