کد خبر : 1476
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

بزرگترین محروم استقلال در دیدار با نماینده مشهد مشخص شد

بزرگترین محروم استقلال در دیدار با نماینده مشهد مشخص شد

بزرگترین و مهمترین محروم تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف هفته آینده دیدار با نماینده مشهد و تیم خوب پدیده مشخص شد. با توجه به اخطاری که بازیکن ارزشمند استقلال گرفت، در نتیجه به دلیل سه اخطاره بودن نمی توان حسینی را در  درون دروازه استقلال مقابل پدیده مشهد دید. موعود بنیادی فر در این

بزرگترین و مهمترین محروم تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف هفته آینده دیدار با نماینده مشهد و تیم خوب پدیده مشخص شد. با توجه به اخطاری که بازیکن ارزشمند استقلال گرفت، در نتیجه به دلیل سه اخطاره بودن نمی توان حسینی را در  درون دروازه استقلال مقابل پدیده مشهد دید.

موعود بنیادی فر در این دیدار به سید حسین حسینی سنگربان مطمئن استقلال کارت زرد نشان داد و این در حالی بود که سپاهانیها به دشت به این صحنه معترض بوده و تقاضایی اخراج سید حسین حسینی را داشتند.

اخطار سید حسین حسینی در شرایطی داده شد که در موقعیت تک به تک با مهاجم سپاهان قرار داشت و یاران نویدکیا معتقد بودند که داور می توانست حسینی را بیشتر از این جریمه کند.

با تساوی یک بر یک استقلال و سپاهان، باید منتظر دیدارهای هفته های پایانی شد و دید چه نتایجی در انتظار تیمهای لیگ برتری خواهد بود و قهرمان این فصل از بین استقلال و پرسپولیس چه تیمی خواهد شد.

هر چند استقلال برای قهرمانی با توجه به اختلاف امتیاز 4 امتیازی و تنها 5 بازی باقیمانده از شانس بیشتری برخوردار است، اما فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش بینی بوده و هر اتفاقی ممکن است در آن بیافتد.

با توجه به محرومیت بازیکن بزرگ استقلال، در دیدار با نماینده مشهد به نظر می رسد استقلال باید حواس و تمرکز خود را در خط دفاعی بیشتر از قبل جمع کند چرا که در صورت لغزش و از دست دادن امتیاز، این موضوع برای آبیها گران تمام خواهد شد و ممکن است قهرمانی این فصل را از دست بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها