کد خبر : 14947
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۰

نظر گواردیولا در خصوص باکیفیت ترین بازیکن ورزشی

نظر گواردیولا در خصوص باکیفیت ترین بازیکن ورزشی
به نظر پپ گواردیولا بهترین بازیکن طول تاریخ جهان مسی است یا ستاره نروژی حال حاضر شاغل در منچسرسیتی؟ دیدگاه گواردیولا را مرور می کنیم.؛

گواردیولا که رابطه بسیار خوبی با مسی دارد نظر خود را در خصوص بهترین بازیکن فوتبال در حال حاضر عنوان کرده است، این نظر او جدیدترین و تازه ترین دیدگاه سرمربی موفق منچسترسیتی است.

گواردیولا که پیش از این به عنوان سرمربی بارسلونا کار کرده و موفقیت و محبوبیت خود را نیز مدیون بارسایی ها از جمله مسی می بیند، در مقطعی با درخشش مسی توانست بهترین ها را از آن خود در مربیگری کند و حالا به نظر می رسد او همچنان با چنین تفکری مسی را بالاترین بازیکن تاریخ می بیند.

گواردیولا در مصاحبه جدید خود و در پاسخ به این سوال که حس او نسبت به هالند آیا مشابه مسی است مطالبی را در حمایت از ستاره پاریسی عنوان کرده است.

گواردیولا اعلام کرده تفاوت هالند با مسی در اینجاست که اریک هالند به پشتیبانی سایر بازیکنان و هم تیمی های خود نیاز دارد ولی موضوع برای لیونل مسی متفاوت است و او می تواند به تنهایی بار تیم خود را بر دوش بگیرد.

گواردیول و هالند در یک قاب در سیتی

نظر گواردیولا در خصوص باکیفیت ترین بازیکن ورزشی

این حرفهای گواردیولا به صورت غیرمستقیم به بهتر بودن بازیکنی مثل مسی نسبت به هالند اشاره می کند، هالندی که در 11 مسابقه برای سیتی 17 گل به ثمر رسانده است؛ هر چند باید این را هم در نظر گرفت که شاید گواردیولا این صحبتها را برای ممانعت از غرور بیش از اندازه هالند کرده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تعجب بالای گواردیولا از کیفیت بازیکنی به نام هالند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و اقبال های گواردیولا داشتن […]