کد خبر : 5785
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

زمان آغاز دیدارهای نهایی لیگ ملتهای والیبال در سال 1401

زمان آغاز دیدارهای نهایی لیگ ملتهای والیبال در سال 1401

مرحله بعدی و نهایی لیگ ملتهای والیبال در سال 1401 از چه تاریخی برگزار خواهد شد؛ زمان بازیهای نهایی لیگ ملتهای والیبال در سال 2022 مشخص شد. به گزارش مارال نیوز، لیگ ملتهای والیبال با حضور 16 تیم در مرحله مقدماتی برگزار شد و طی آن 7 تیم برتر به همراه ایتالیا که میزبان دور

مرحله بعدی و نهایی لیگ ملتهای والیبال در سال 1401 از چه تاریخی برگزار خواهد شد؛ زمان بازیهای نهایی لیگ ملتهای والیبال در سال 2022 مشخص شد.

به گزارش مارال نیوز، لیگ ملتهای والیبال با حضور 16 تیم در مرحله مقدماتی برگزار شد و طی آن 7 تیم برتر به همراه ایتالیا که میزبان دور بعدی بود، به مرحله بعدی راه می یابند.

تیم ملی والیبال ایران نیز با توجه به پیروزی مقابل اسلوونی، در صورت شکست صربستان مقابل ایتالیا می تواند تا حدود بسیار زیادی صعود خود را قطعی کند.

در نهایت با حضور 8 تیم در دور پایانی لیگ ملتهای 2022 والیبال، بازیها از 29 تیرماه 1401 آغاز خواهند شد و به صورت متمرکز در شهر بولونیا پیگیری می شوند.

ایتالیا به عنوان میزبان این رقابتها شانس بالاتری نسبت به سایر حریفان برای فتح جام برخوردار است مخصوصا اینکه برزیل نیز در این رقابتها متزلزل نشان داده و روسیه نیز به دلیل تنبیه فدراسیون جهانی محروم از این رقابتهاست.

تیم ملی والیبال کشورمان نیز شانس مناسبی برای کسب عنوان مناسب در این لیگ دارد.

مسابقات مرحله نهایی لیگ ملتها از 29 تیر 1401 شروع شده و تا 3 مرداد ماه پیگیری خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شبکه سه سیما و در زمان اعلام شده بالا […]