کد خبر : 15763
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۱

عطش علی آل کثیر برای آقای گلی با فجر سپاسی

عطش علی آل کثیر برای آقای گلی با فجر سپاسی
علی آل کثیر عطش بالایی برای به موفقیت رساندن تیمش فجر سپاسی شیراز و همچنین کسب عنوان آقای گلی این رقابتها دارد و در تلاش است که به این افتخار دست یابد.؛

ستاره این روزهای فجر سپاسی شیراز علی آل کثیر عطش بسیاربالایی برای گلزنی در تیمش دارد. او در آخرین دیدار تیمش 4 گل به ثمر رساند. فجر به لطف برد پرگل دیروز تا جایگاه دوم لیگ یک بالا آمد. آنها این فرصت را دارند که خیلی زود دوباره به لیگ برتر بازگردند.

در دیدار فجرسپاسی با امید وحدت خراسان، علی آل کثیر بهترین بازیکن زمین بود. او با تاکتیک بالا و موقعیت شناسی خود میل بالایش برای گلزنی را نشان داد. در آن بازی فجر توانست با 11 گل حریفش را در بازی عجیب و پرگل شکست دهد.

در گفتگوی نیز که علی کثیر با ورزش 3 داشته اعلام کرده که به لیگ یک آمده است تا بتواند عنوان آقای گلی را تصاحب کند. او در این راه در تلاش خواهد بود تا به تیمش نیز کمک کند که به جایگاه اصلی واقعی خود بازگردد.

به گفته او لیگ یک با لیگ برتر تفاوت زیادی نداشته و تنها تفاوت آن در اسم و عنوانش هست. آل کثیر بر این اعتقاد است: سرمربی تیمش مهدی رجب زاده نیز آشنا با کار کردن با مهاجم است. او فوتبالیست و مهاجم بزرگی بوده و تمرین و کار کردن با وی بسیار لذت دارد.

در جدول لیک دسته یک فوتبال کشور موسوم به آزادگان فجر سپاسی با یک امتیاز کمتر نسبت به شمس آذر ذر جایگاه دوم قرار دارد. استقلال ملاثانی نیز هم امتیاز با نماینده شیراز است.

شهرداری همدان، آرمان گهر و خیبر خرم آباد نیز تعقیب کنندگان مهم این تیمها هستند. لیگ دسته یک اکنون روزهای حساسی را سپری می کند. به نظر می رسد در همان بازی های هفته های ابتدایی، تنور رقابت داغ شده است تا تیمها برای صعود بجنگند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تکلیف قرارداد عیسی آل کثیر با پرسپولیس به کجا رسید؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آل کثیر بعد از عمل جراحی […]