کد خبر : 31019
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

ماجراجویی جذاب زنان فرانسه در جام جهانی فوتبال 2023/مراکش مغلوب قدرت فرانسویها

ماجراجویی جذاب زنان فرانسه در جام جهانی فوتبال 2023/مراکش مغلوب قدرت فرانسویها
ماجراجویی های مهیج، جذاب و همراه با عملکرد مثبت تیم ملی زنان فرانسه در جام جهانی فوتبال 2023 ادامه دار است. آنها توانستند در بازی خود مقابل مراکش آنها را به راحتی شکست داده و نماینده آفریقا را مغلوب قدرت خود کنند؛

ماجراجویی های مهیج، جذاب و همراه با عملکرد مثبت تیم ملی زنان فرانسه در جام جهانی فوتبال 2023 ادامه دار است. آنها توانستند در بازی خود مقابل مراکش آنها را به راحتی شکست داده و نماینده آفریقا را مغلوب قدرت خود کنند.

ماجراجویی مراکشی ها با این شکست در جام جهانی به اتمام رسید. تا آنها از گردونه مسابقات کنار روند.

در دیدار مهم جام جهانی فوتبال زنان در مرحله حذفی تیم ملی فرانسه با 4 گل مراکش نماینده خوب آفریقای جنوبی را شکست دهد. در این مسابقه که از ساعت 14:30 دقیقه امروز شروع شده بود فرانسوی ها در نیمه نخست و تا قبل از دقیقه 22 موفق به زدن سه گل شده بودند.

زنان

دیانی ستاره تیم ملی زنان فرانسه در مقابل مراکش

اولین گل را برای تیم ملی زنان فرانسه در دقیقه 15 دیانی به ثمر رساند. البته دیانی 5 دقیقه بعد روی گل دوم فرانسه نیز مثمر ثمر و تاثیرگذار ظاهر شد و با پاس گل خود با دالی سومین گل فرانسه را زمینه ساز شد.

همچنین دیانی باز در نقش ارسال کننده پاس گل در سومین گل فرانسوی ها نیز ظاهر شد. با پاس خود به لی سومر با سه گل فرانسه را از مراکش پیش انداخت.

مراکش که نمی خواست در این دیدار ببازد در نیمه دوم تیم خود را با چند تعویض هجومی تر کرد. هر چند آنها در گلزنی باز ناکام بودند و حتی یک گل نیز در دقیقه 70 توسط لی سومر دریافت کردند.

در نهایت فرانسوی ها 4 بر 0 بر تیم خوب مراکش در جام جهانی زنان 2023 غلبه کردند.

در دیگر دیداری نیز که از ساعت 11:30 دقیقه صبح شروع شد. کلمبیا با یک گل توسط اوسمه در دقیقه 50 از جامائیکا پیش افتاد. در نهایت همین گل را نیز حفظ کرد تا کلمبیا با یک گل جامائیکا دیگر نماینده آفریقای جنوبی را مغلوب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها