کد خبر : 23274
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

ماجرای ادامه همکاری یا جدایی آنتونیو کونته از تاتنهام

ماجرای ادامه همکاری یا جدایی آنتونیو کونته از تاتنهام
آنتونیو کونته از تاتنهام جداشدنی به نظر می رسد مگر این که اتفاقات خاصی در ادامه لیگ رقم زده شود.؛

داستان جدایی آنتونیو کونته از تاتنهام و پیدا کردن تیم جدید به کجا رسید. آنتونیو کونته در تاتنهام این فصل نتوانسته به موفقیتی که مدنظر داشت برسد.

البته باید به باشگاه تاتنهام و هواداران آن نیز تا حدودی حق داد. چرا که نتایج ناامید کننده این تیم باعث تیره شدن روابط بین کونته و تاتنهام شده است.

پیش از این نیز گفته شده بود که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای تاتنهام به معجزه نیاز دارد چرا که این تیم فاصله امتیازی محسوسی با رتبه چهارم لیگ جزیره دارد.

آنتونیو کونته

او در شمال لندن جایگاه خود را نیز رفته رفته از دست داده می بیند. در پی نتایج ضعیفی که کونته با تاتنهام به دست آورده یکی از خبرنگاران نزدیک به او صحبتهای متفاوتی از آینده حرفه ای کونته برملا کرد.

دی مارتزیو در این باره گفت در انتهای فصل آنتونیو کونته تاتنهام را ترک کرده و از این تیم جدا می شود. قرارداد این سرمربی نیز تا انتهای فصل است و باشگاه مذکور نیز تمایلی به تمدید ندارد.

تاتنهام در آخرین بازی خود در لیگجزیره بازی که 2 بر 0 از منچسترسیتی برده بود را با شکست عوض کرد. آنها 4 گل در یک نیمه از شاگردان گواردیولا خوردند تا کامبک خوبی مقابل یاران کونته زده باشند.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رضایت از عملکرد بازیکنان تاتنهام با وجود شکست های پیاپی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرمربی تاتنهام از عملکرد […]