کد خبر : 10214
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

ماجرای ماشینهای سوبارو که برای پرسپولیسی ها دردسرساز شد

ماجرای ماشینهای سوبارو که برای پرسپولیسی ها دردسرساز شد

ورزش مارال نیوز؛ دردسرساز شدن اهدای ماشین سوبارو به پرسپولیسی ها در زمان گذشته؛ اتفاقی که برای برخی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس دردسرساز شده و گویا این اتفاق با واکنش هایی در رسانه ها نیز همراه گردیده است. خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده بود که یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس یعنی آقای محمد

ورزش مارال نیوز؛ دردسرساز شدن اهدای ماشین سوبارو به پرسپولیسی ها در زمان گذشته؛ اتفاقی که برای برخی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس دردسرساز شده و گویا این اتفاق با واکنش هایی در رسانه ها نیز همراه گردیده است.

خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده بود که یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس یعنی آقای محمد پنجعلی در یکی از شعبات دادسرای استان تهران دیده شد و این موضوع باعث بروز برخی شایعات شد.

پنجعلی در این باره عنوان کرده که در زمان مدیریت آقای رویانیان به ازای پول و حقوق قراردادها به ما ماشین سوبارو دادند اما بعد از چندین سال همچنان درگیر اتفاقات آن زمان هستیم.

به نظر می رسد شکایاتی در این خصوص انجام شده و ما نیز نسبت به اتفاقات رخ داده شاکی بوده و اعتراض داریم.

پنجعلی از مراجعه خود به دادسرا به عنوان مطلع خبر داد و این را هم اضافه کرد که دلیل شکایتها نیز این بوده که ماشین ها را قسطی خریده بودند اما مبالغ قسط پرداخت نگردیده است تا با مشکلاتی مواجه شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها