کد خبر : 21016
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

مارتینز شدیدا احساساتی است/ شادی هایی که باید کنترل شود

مارتینز شدیدا احساساتی است/ شادی هایی که باید کنترل شود
مارتینز دروازه بان آرژانتین و استون ویلا اگر بتواند احساسات خود را کنترل کند می تواند موفق تر عمل کند.؛

سرمربی اسپانیایی استون ویلا بر این اعتقاد است مارتینز دروازه بان تیمش که در آرژانتین نیز بازی می کند بسیار احساساتی است. وی باید خوشحالی خود را کنترل نماید.

اونای امری در این خصوص و حاشیه های شادی آرژانتین و مارتینز بعد قهرمانی در جام جهانی مواردی را گفت. به گفته امری مارتینز دارای احساسات بالایی است. این برای او دشوار است که بتواند چنین احساساتی را کنترل نماید. مطمئنا در زمانی که او را دیدم در خصوص خوشحالی هایش با هم مکالمه خواهیم داشت. البته به او بابت قهرمانی افتخار می کنیم.

مارتینز از هفته آتی به استون ویلا ملحق خواهد شد. به نظر می رسد مارتینز دروازه بان خوب آرژانتین چنانچه بتواند احساسات خود را کنترل کند می تواند به موفقیت بیشتری نیز برسد. حاشیه بلای جان هر بازیکنی هست.

این دروازه بان در رختکن بعد بردن فرانسه با حالت مسخره به هم تیمی هایش گفته بود به مدت یک دقیقه برای امباپه سکوت کنیم. همچنین این دروازه بان در جشن خیابانی در کشورش عروسک صورت امباپه را در دست گرفته بود. وی همچنین هنگام گرفتن دستکش طلا با آن خوشحالی نامتعارفی انجام داده بود و هنگام گرفتن ضربه پنالتی حریف نیز رقص عجیبی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
احساساتی شدن لوکاس فرزند شیمبا بعد گل زدن پدر + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مس رفسنجان باعث احساساتی شدن پسرش لوکاس […]