کد خبر : 21186
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

مبلغ انتقال کودی گاکپو به لیورپول/ فن دایک باعث انتقال بزرگ شد

مبلغ انتقال کودی گاکپو به لیورپول/ فن دایک باعث انتقال بزرگ شد
در انتقال بزرگ کودی گاکپو به لیورپول نمی توان از نقش کاپیتان لیورپول به سادگی عبور کرد.؛

رسانه های هلندی از احتمال قریب الووع انتقال و توافق کودی گاکپو با لیورپول خبر دادند. همچنین این رسانه ها مبلغ قرارداد توافق شده کودی گاکپو با لیورپول و همچنین میزان سال و تعهد او با لیورپول را نیز فاش ساختند.

به نظر می رسد کودی گاکپو از آیندهوون به لیورپول منتقل خواهد شد. این انتقال با مبلغی در حدود 50 میلیون یورو و برای قرارداد 6 ساله خواهد بود.

آقای گل لیگ کشور هلند حالا فاصله چندانی با پوشیدن لباس لیورپول ندارد.

همچنین رسانه هلندی اعلام کرده که عامل انتقال کودی گاکپو به لیورپول یکی از بازیکنان سابق تیم ملی هلند ویرجیل فن دایک بوده است. کاپیتان لیورپولی ها نقش مهمی در انتقال او به لیورپول داشته است و گویا کودی گاکپو فاصله چندانی تا ملحق شدن به منچستریونایتد نداشته است. البته او با انصراف از این تصمیم خودش را دشاگرد کلوپ خواهد دید.

با این وجود باید چشم انتظار حضور کودی گاکپو در آنفلید باشیم. تماس تلفنی و صحبتهای فن دایک نقش مهمی در لیورپولی شدن گاکپو ایفا کرده و لیورپولی ها مدیون این بازیکن خواهند بود.

لیورپول برای قرارگیری در بین تیم های طراز اول جهانی باید خریدهای بزرگ در سطح اول جهان نیز داشته باشد. آنها به این منظور سر کیسه را شل کرده و به نظر در حال انجام تصمیم های بزرگ خوبی با خرید بازیکنان طراز اول هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها