کد خبر : 20322
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

مبلغ پاداش فیفا به باشگاه ها در ازای حضور بازیکنان در جام جهانی

مبلغ پاداش فیفا به باشگاه ها در ازای حضور بازیکنان در جام جهانی
فیفا به باشگاه ها در ازای حضور بازیکنان در جام جهانی چه مقدار پول پرداخت می کند و کدام باشگاه بیشترین و بالاترین دریافتی را داشته است؟؛

میزان پولی که فیفا بابت حضور بازیکنان باشگاه های مختلف در جام جهانی قطر می دهد چقدر است؟ سود کدام باشگاه به ازای حضور نمایندگانشان در تیم های ملی کشورشان در جام جهانی بیشتر است؟

در برآورد اولیه به نظر می رسد منچسترسیتی با اختلاف بیشتری نسبت به سایر تیمها از جام جهانی سود می برد. فیفا به خاطر حضور ستاره های تیم های مختلف در جام جهانی به آنها مبلغی را تقسیم می کند.

از این رو که منچسترسیتی دارای بیشترین نماینده در بین سایر باشگاه ها هست پس این سود نیز برای این باشگاه رقم قابل توجهی خواهد بود.

از منچسترسیتی 16 بازیکن در جام جهانی حاضر بودند که در 9 کشور مختلف به رقابت می پرداختند. اکثر تیمهای آنها به دلیل صعود به مراحل پایانی نیز از سود بیشتری بهره مند شدند.

جولیان آلوارز آرژانتین

جولیان آلوارز از آرژانتین تنها بازیکن سیتی باقیمانده در جمع 4 تیم نهایی

مبلغ 169 میلیون پوند  میزان مبلغی است که فیفا برای باشگاه ها به ازای نمایندگانشان درنظر گرفته است. برای هر بازیکن که در جام جهانی حاضر می شود مبلغ هشت هزار و یکصد پوند برای هر روز حضور درنظر گرفته شده است. حال اگر تیم ملی کشوری بتواند به مراحل پایانی جام جهانی راه یابد به ازای بازیکنان سود آن باشگاه نیز بالا می رود.

با توجه به وضع موجود و صعود اکثر تیم های ملی بازیکنانی که با منچسترسیتی قرارداد بستند مبلغی در حدود 4 میلیون و نیم پوند عایدی منچستر سیتی از فیفا در قبال جام جهانی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جزئیات برگزاری جام باشگاه های جهان با حضور 32 تیم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جام باشگاه های جهان چگونه است؟ جامی […]

trackback
دفاع تمام قد اینفانتینو و فیفا از فوتبال بدون سیاست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رئیس فیفا بر لزوم سیاسی […]