کد خبر : 23413
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

مثلث هجومی آرسنال کارایی خط حمله سابق بارسلونا را دارد

مثلث هجومی آرسنال کارایی خط حمله سابق بارسلونا را دارد
از نقش مثلث هجومی آرسنال که کارایی خط حمله سابق بارسلونا را دارند در کسب موفقیت های این تیم نمی توان به سادگی عبور کرد.؛

روزگاری خط حمله آتشین بارسلونا و مثلث هجومی اسبق بارسا متشکل از لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز توجه جهانیان را به خود جلب کرده بود. نمونه مثلث هجومی در بین بازیکنان آرسنال شکل گرفته است. مثلثی که بی رحمانه مقابل حریفان به هنرنمایی تاکتیکی می پردازند. آنها از هیچ حریفی نمی ترسند و تا مرز عالی بودن پیش می روند.

به نظر می رسد مثلث هجومی کنونی آرسنالی ها نیز بی شباهت به خط هجومی سابقه بارسلونا نیست. به همان اندازه برنده، هماهنگ، سریع و خطرناک که روی زمین و هوا استثنایی کار می کنند.

سه بازیکن خوب آرسنال مارتینلی، ساکا و انکیتا که با در نظر گرفته ابتدای اسم آنها همان عبارت msn که روزگاری برای مسی و نیمار و سوارز به کار برده می شد را تشکیل می دهند. آنها، واقعا در زمین فوتبال نیز همان کارایی مثلث بارسا را دارند.

آرسنالی ها با نمایش فوق العاده خوب خود در این فصل توانسته اند با اختلاف امتیاز خوب نسبت به منچسترسیتی خود را در صدر جدول لیگ نگهدارند.

آنها شایسته تقدیر هستند. از خط دروازه آرسنال گرفته تا خط هجومی آرسنال و حتی هواداران فهیم و پرشورشان در رسیدن به این موفقیت سهیم هستند.

هر چند نباید از نقش مهم مثلث هجومی آرسنالی هل مارتینلی، ساکا و انکتیا به سادگی عبور کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آرسنال با آرتتا نه شکست می خورد نه مساوی می دهد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دست ندادن برای آرسنال با سرمربیگری […]