کد خبر : 29568
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

مخالفت اولیه چلسی با انتقال قرضی کالیدو کولیبالی و لوکاکو به اینتر میلان

مخالفت اولیه چلسی با انتقال قرضی کالیدو کولیبالی و لوکاکو به اینتر میلان
تاد بولی و گروه آنها در چلسی تمایل دارند تا درآمد محسوسی از دو بازیکن طراز اول و شناخته شده خود یعنی روملو لوکاکو و همچنین کالیدو کولیبالی داشته باشند؛

تاد بولی و گروه آنها در چلسی تمایل دارند تا درآمد محسوسی از دو بازیکن طراز اول و شناخته شده خود یعنی روملو لوکاکو و همچنین کالیدو کولیبالی داشته باشند.

دو بازیکنی که در تیررس خرید قطعی باشگاه اینتر میلان قرار دارند. ستاره هایی که مطمئنا در نگاه دیگر باشگاه ها نیز بازیکنانی خوب محسوب شده و از خرید آنها صرف نظر نمی کنند.

مدیران اینتر میلان تمایل زیادی به استفاده از کالیدو کولیبالی و روملو لوکاکو برای فصل بعدی در ترکیب خود دارند. با این وجود سران چلسی تاکید کرده اند که دو ستاره تیمشان را نمی خواهند به صورت قرضی به تیم دیگر بدهند.

کالیدو کولیبالی لوکاکو

بازیکن هایی که بیش از 150 میلیون یورو برای باشگاه هزینه برداشته اند و آنها می خواهند با فراهم کردن انتقال قطعی درآمد بیشتری را داشته باشند. البته لوکاکو به نظر رغبت بیشتری برای حضور در اینتر میلان دارد.

لوکاکو با وجود فرصت سوزی هایی که در مقابل سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت. با این وجود همچنان مهره ای قابل اتکا بوده و آرزوی بسیاری از تیم ها داشتن بازیکنی در قواره و سطح لوکاکو است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کالیدو کولیبالی با الهلال سه ساله بست | مارال نیوز
10 ماه قبل

[…] ای که کالیدو کولیبالی با الهلال […]