کد خبر : 30914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

برد یک گله الشباب مقابل الزمالک کار النصر برای صعود را سخت کرد

برد یک گله الشباب مقابل الزمالک کار النصر برای صعود را سخت کرد
با توجه به این که در جام باشگاه های عرب تیم النصر عربستان در بازی اول خود به تساوی رسیده بود بنابراین در بازی آخر کار صعود النصری ها به اما و اگر کشید؛

با توجه به این که در جام باشگاه های عرب تیم النصر عربستان در بازی اول خود به تساوی رسیده بود بنابراین در بازی آخر کار صعود النصری ها به اما و اگر کشید.

امروز الشباب با پیروزی یک گله مقابل الزمالک 4 امتیازی شد. بنابراین آنها در بازی آخر خود باید مقابل موناستیر قرار بگیرند که در بازی اول خود شکست پرگلی مقابل الزمالک داشت. بنابراین و با توجه به نتیجه پیش آمده بازی النصر و الزمالک در بازی سوم و آخر دور گروهی حکم مرگ و زندگی برای این دو تیم خواهد داشت.

از این رو که پیروزی الشباب مقابل موناستیر قابل پیش بینی است بنابراین النصر مقابل الزمالک برای صعود به دور بعد نیازمند پیروزی است. چرا که تفاضل گل الزمالک به دلیل برد پرگل مقابل موناستیر بهتر است و تساوی نمی تواند به النصر برای صعود کمک کند. بنابراین تنها در شرایطی النصر می تواند به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور حذفی جام باشگاه های عرب شود که بتواند الزمالک را در بازی آخر خود شکست دهد.

دیدار دو تیم موناستیر با النصر نیز تا دقیقه 65 با یک گل به سود النصر در حال دنبال شدن است.

نتایج خوب النصر مقابل پاری سن ژرمن و اینتر

با وجود این که النصر عربستان کار خود را در جام باشگاه های عرب و در مرحله گروهی گره شده می بیند. اما آنها پیش از حضور در این تورنمنت در بازی های دوستانه بازی های خوبی مقابل اینتر میلان و پاری سن ژرمن داشتند.

النصری ها مقابل اینتر میلان تیم نائب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل پیش به تساوی یک بر یک رسیدند.

همچنین پاری سن ژرمن نیز نتوانست مچ هم تیمی های رونالدو را بخواباند و مقابل این تیم نیز تساوی بدون گل به دست آمد.

البته النصر در دیدار مقابل بنفیکا و سلتاویگو با تیم سابق همیشگی تفاوت زیادی داشت. آنها از بنفیکا 4 بر 1 شکست سنگین خوردند. مقابل سلاویگو نیز با شکست سنگین 5 بر 0 مواجه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها