کد خبر : 19268
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

چه کسانی حامی مربیگری کی روش در ایران هستند؟

چه کسانی حامی مربیگری کی روش در ایران هستند؟
چه افرادی اعم از مسئولان حامی مربیگری کی روش در تیم ملی ایران بعد جام جهانی هستند؟؛

چه کسانی حامی ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال ایران بعد جام جهانی و حضور او در جام ملتهای آسیا هستند. آخرین شرایط ادامه فعالیت مربیگری کارلوس کی روش در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را بخوانیم.

مخالفان کی روش بر این اعتقادند در این سالهای زیادی که او مربی ایران شده است. در این مدت هیچ دستاوردی از نظر نتیجه گیری نصیب فوتبال کشورمان نشده. همچنین ایران در جام جهانی قطر نیز با بازی نه چندان مطلوب دفاعی نتوانست از نظر نتیجه گیری و کیفیت بازی، مورد انتظار واقع شود.

تا بدین لحظه وضعیت کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص نشده است. کی روش به صورت صریح از ادامه همکاری یا قطع آن با ایران حرف نزده است. همچنین فدراسیون فوتبال نیز به صورت صریح در این رابطه سخن نگفته است.

روز گذشته سردار آزمون در مصاحبه ای از کی روش و تداوم مربیگری وی  اعلام حمایت نمود.  هم اکنون قرارداد کی روش با تیم ملی فوتبال به اتمام رسیده و عملا فدراسیون می تواند به راحتی در پی انتخاب یک مربی دیگر باشد.

چه کسانی حامی مربیگری کی روش در ایران هستند؟

با این وجود خبر آنلاین در خبری نوشته که وزیر ورزش و جوانان از کی روش حمایت کرده اما این را هم گفته تصمیم برای تداوم همکاری با کی روش بر عهده فدراسیون است. به گفته سجادی چنانچه تصمیم فدراسیون بر تداوم پشتیبانی از کی روش باشد با کمال میل از آن استقبال خواهیم نمود.

علاوه بر آن مهدی تاج و نبی نیز بر کی روش اتفاق نظر دارند اما این هیئت رئیسه فدراسیون است که بایستی دیدگاه نهایی خود در باره مربیگری کی روش در جام ملتهای آسیا را بدهد.

بایستی منتظر روزهای آتی و بررسی کارشناسی های لازم در خصوص مربیگری کی روش در ایران توسط هیئت رئیسه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها