کد خبر : 21740
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

مدت قرارداد اولیویه ژیرو با میلان/ منچسر مشتری جدید او شد

مدت قرارداد اولیویه ژیرو با میلان/ منچسر مشتری جدید او شد
اولیویه ژیرو یک مشتری جدی از لیگ جزیره پیدا کرده که خواهان انتقال او به صورت قرضی از میلان است.؛

اولیویه ژیرو ستاره تیم ملی فرانسه در چند قدمی پیوستن به باشگاه بزرگ منچستریونایتد است. اما سوال اینجاست که ژیرو تا چه سالی با میلان قرارداد دارد.

عنوان شده طی توافق طرفین اولیویه ژیرو تا انتهای فصل 2023 با میلان این تیم ایتالیایی قرارداد دارد. بنابراین اگر اولیویه ژیرو بخواهد به صورت بازیکن آزاد با خیال آسوده تری تیم بعدی خود را انتخاب کند باید یک فصل و نیم دیگر صبر داشته باشد. اما منچستریونایتد به ادعای گزارش فوت مرکاتو خواهان جدی جذب اولیویه ژیرو به صورت قرضی است.

منچستری ها نمی خواهند بیشتر صبر کنند و جانشین رونالدو را نیز به خوبی با بازیکن بزرگی انتخاب نمایند. رونالدو با فسخ قرارداد خود راهی النصر شد و اکنون جای خالی یک مهاجم بزرگ تمام کننده در منچستریونایتد احساس می شود.

اولیویه ژیرو

اولیویه ژیرو ستاره تیم ملی فرانسه و منچستر

اولیویه ژیرو که در جام جهانی اخیر به دلیل گلزنی هایش برای تیم ملی فرانسه توانست خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ کشورش ثبت کند از جدی ترین گزینه های یونایتدی ها برای عقد قرارداد است.

این احتمال وجود دارد که وی در همین زمستان راهی تیم شیاطین سرخ شود. منچستری که زیر نظر تن هاخ خیلی خوب نتیجه گرفته و نتایج درخور تحسینی کسب می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اولیویه ژیرو یک میلانی تمام عیار است/ عشق به تیم برتر ایتالیا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ژیرو از ستاره های تیم […]