کد خبر : 30548
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

مدت قرارداد بیتشیابو با لاپیزیک مشخص شد

مدت قرارداد بیتشیابو با لاپیزیک مشخص شد
بیتشیابو ستاره توانمند و مدافعی که تنها 18 سال سن دارد به صورت بلند مدت با لایپزیک قرارداد بست. قرارداد طولانی مدت بیتشیابو بازیکن پاری سن ژرمن به امضا رسید؛

بیتشیابو ستاره توانمند و مدافعی که تنها 18 سال سن دارد به صورت بلند مدت با لایپزیک قرارداد بست. قرارداد طولانی مدت بیتشیابو بازیکن پاری سن ژرمن به امضا رسید.

قرار است بیتشیابو در تیم لایپزیک شماره پیراهن 5 را بر تن خود کند. لایپزیکی که می تواند به عنوان مدعی قهرمانی در بوندسلیگا نیز خود را مطرح کند.

مبلغ انتقالی بیتشیابو به لایپزیک چیزی در حدود 15 میلیون یورو خواهد بود. بنابراین شاهد حضور 5 ساله بیتشیابو در لایپزیک خواهیم بود.

مگر این که اخباری در خصوص جدایی و ی و توافق او برای انتقال به باشگاهی دیگر به گوش برسد که در این صورت باید باشگاه و خود او و همچنین سرمربی وقت در سالیان آتی در باره آن تصمیم گیری کنند.

بیتشیابو در فصل پیش با وجود سن کم خود 16 بازی برای پی اس جی انجام داد. این مدافع که اصالت فرانسوی دارد امیدوار است در بوندسلیگا به مانند ستارگانی مانند کوناته و آگوستین که اصالتی فرانسوی داشته و در بوندسلیگا نیز توانستند بدرخشند، بیشتر استعدادهایش را نشان دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها