کد خبر : 4204
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

کارلوس کی روش سرمربی چه تیمی می شود؟ ایران، مصر یا هیچ کدام

کارلوس کی روش سرمربی چه تیمی می شود؟ ایران، مصر یا هیچ کدام

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم های ملی فوتبال ایران و مصر، سرانجام سرمربی چه تیمی می شود؟ ایرن، مصر یا هیچ کدام؟ به گزارش مارال نیوز، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، پیش تر از این با مصری ها برای قبول سکان هدایت تیمش به توافق رسیده بود. کارلوس کی روش که بعد از

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم های ملی فوتبال ایران و مصر، سرانجام سرمربی چه تیمی می شود؟ ایرن، مصر یا هیچ کدام؟

به گزارش مارال نیوز، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، پیش تر از این با مصری ها برای قبول سکان هدایت تیمش به توافق رسیده بود.

کارلوس کی روش که بعد از عدم موفقیت در راهیابی تیم ملی مصر به جام جهانی و همچنین نائب قهرمانی در جام ملتهای آفریقا، از مصر جدا شد حالا با چراغ سبز مسئولان فدرسایون مصر برای هدایت مجدد این تیم مواجه شده است.

همچنین با توجه به بازیهای نه چندان روان و خوبی که تم ملی کشورمان در بازی های اخیر خود مقابل کره جنوبی و الجزایر انجام داد زمزمه هایی نیز برای تعویض دراگان اسکوچیچ شنیده می شود.

هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال قویا هر گونه تغییر سرمربی تیم ملی را پیش از جام جهانی تکذیب کردند، اما همچنان حاشیه و گمانه زنی هایی در این خصوص وجود دارد.

آینده اسکوچیچ همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و کارلوس کی روش نیز همچنان در خصوص آینده تیم خود نظری نداده است.

اما دستیار کی روش تقریبا جواب این سوالات را داده است.

او در گفتگوی اخیر خود بارسانه ها اعلام کرده که در هفته گذشته چند بار با کی روش تماس داشته و در جریان تصمیم کارلوس کی روش برای سرمربیگری کدام تیم قرار گرفته است.

راجر دی سار، می گوید دقیقا اطلاع ندارم که کی روش در مورد چه چیزی فکر می کند اما اون گفته که تصمیم نهاییش را روز دوشنبه این هفته اعلام خواهد کرد.

بنابراین باید تا دوشنبه منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی روش باشیم. البته به احتمال زیاد تصمیم کارلوس کی روش در روز دوشنبه به احتمال زیاد بر تائید سرمربیگری مصر یا قبول نکردن هدایت مصری هاست. چرا که ایران تاکنون پیشنهاد رسمی به کارلوس کی روش نداده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس تابوت های مومیایی تازه کشف شده از مصر باستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مصر جدیدا اقدام به […]