کد خبر : 9455
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

عکس خانوادگی محمد بحرانی کنار خانواده خواهرش

عکس خانوادگی محمد بحرانی کنار خانواده خواهرش

عکس خانوادگی جدید از محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان در کنار خانواده خواهرش با خواهر زاده و خواهر به همراه زندگینامه و دیگر عکسهای محمد بحرانی را در مارال نیوز بینید و بخوانید. محمد بحرانی 40 سال داشته و متولد شیراز است هر چند با توجه به گویش و نوع شخصیتی که در صداپیشه جناب

عکس خانوادگی جدید از محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان در کنار خانواده خواهرش با خواهر زاده و خواهر به همراه زندگینامه و دیگر عکسهای محمد بحرانی را در مارال نیوز بینید و بخوانید.

محمد بحرانی 40 سال داشته و متولد شیراز است هر چند با توجه به گویش و نوع شخصیتی که در صداپیشه جناب خان دیدیم، شاید خیلی ها او را یک آبادانی یا خوزستانی می دانستند hlh محمدبحرانی در استان فارس و شهر شیراز به دنیا آمده است.

عکس خانوادگی محمد بحرانی

محمد بحرانی در کنار خواهر و دختر خواهرش

وی شهریور ماهی بوده و در سال 60 متولد شده و علاوه بر بازیگری و صداپیشگی، عروسک گردانی کرده و شعر نیز می گوید.

همچنین محمد بحرانی در مجری گری نیز توانایی دارد.

محمد بحرانی

صداپیشگی جناب خان خندوانه توسط محمد بحرانی

از شاخص ترین فعالیت های صداپیشگی محمد بحرانی می توان به صداپیشگی شخصیت جناب خان در خندوانه اشاره کرد.

از فیلمهای سینمایی محمد بحرانی که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته نیز می توان به فیلم بی حسی موضعی حسین مهکام و همچنین مارموز کمال تبریزی اشاره کرد. از دیگر فیلمهای محمد بحرانی شهر موشها و رفیق بد است.

محمد بحرانی

محمد بحرانی کارگردان، صداپیشه و مجری

محمد بحرانی تئاتر نیز کار می کند. او در تئاتر کارگردانی روزهای بی باران را در تالار شمس عهده دار بوده و در تورنتوی کانادا با اجرای بهمن کوچیک و در کشور رومانی با اجرای صندلی ها نقش آفرینی کرده است.

کارگردانی من می توانم از مجموعه های تلویزیونی و همچنین نمایشنامه خوانی آنلاین روزهای بی باران نیز از جدیدترین فعالیت های محمد بحرانی در حوزه کارگردانی بوده است.

کارهای شاخص صداپیشگی محمد بحرانی

محمد بحرانی در صداپیشگی نیز فوق العاده ظاهر شده و با توجه به صدای گرم و پخته و خاصی که دارد در کنار مواردی که به صورت بداهه می گوید و بر طنز و زیباشدن مجموعه و کارهایی که می کند می افزاید، از استعداد و توانایی خاصی نیز در این بخش برخوردار است.

محمد بحرانی علاوه بر خندوانه و فوق العاده ظاهر شدن در شخصیت خندوانه، در کلاه قرمزی صداپیشه شخصیت ببعی و همچنین آقای هم ساده بوده است.

همچنن محمد بحرانی در مجموعه با ما کاش باشی شخصیت آقاشجاع را صداپیشگی کرده است. در قفل و صندوقچه و شهر کودکان و مزرعه بی بی نیز به ترتیب محمد بحرانی صداپیشه شخصیتهای مثال، مخدان و پرویز بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها