کد خبر : 31001
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

مقایسه تعداد گل و پاس های هری کین و مهدی طارمی در تاتنهام و پورتو

مقایسه تعداد گل و پاس های هری کین و مهدی طارمی در تاتنهام و پورتو
 از نظر آمار گلزنی در فصل پیش مهدی طارمی عملکرد بهتری داشت یا هری کین؟ تعداد گلهای زده و پاس گل های هری کین و مهدی طارمی برای تاتنهام و پورتو به این شرح است؛

از نظر آمار گلزنی در فصل پیش مهدی طارمی عملکرد بهتری داشت یا هری کین؟ تعداد گلهای زده و پاس گل های هری کین و مهدی طارمی برای تاتنهام و پورتو به این شرح است.

زمزمه ها برای انتقال طارمی به تاتنهام قوت گرفته است. تاتنهامی ها در تلاش برای به خدمت گیری جانشین هری کین هستند. در این خصوص گویا توافقاتی نیز با طارمی انجام شده ولی این موضوع هنوز در حد صحبت های رسانه ای است و قطعیت نیافته است.

در صورت تحقق این موضوع طارمی جانشین هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس خواهد شد.

هری کین عنوان دار بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان و تیمباشگاهی خود تاتنهام نیز می باشد.

آمار گلزنی و پاس گلهای طارمی با هری کین

مهدی طارمی در 33 بازی که در فصل پیش برای تیم خود پورتو انجام داد 22 بار موفق به گلزنی شد. وی همچنین 7 پاس گل داشته و یک بار نیز با کارت قرمز داورها در پورتو مواجه نشد. در مقابل 7 کارت زرد نیز از داوران در طول این 33 بازی دریافت کرد.

هری کین در تاتنهام در 38 بازی برای تیم لندنی 30 بار موفق به گلزنی شد. او 3 پاس گل داشته و با 6 کارت زرد و هیچ کارت قرمز این آمار را از خود به نمایش گذاشت.

نگاهی به آمار و شرایط طارمی و هری کین نشان می دهد که اندکی هری کین از نظر گلزنی بهتر از طارمی عمل کرده اما در مقابل از نظر تعداد پاس گل ها مهدی طارمی دست بالاتر را دارد.

مقایسه

نگاهی به گلهای طارمی و هری کین با اینفوگرافی

تا کنون هیچ گونه خبر رسمی در خصوص انتقال قطعی طارمی به تاتنهام منتشر نشده است. با این وجود خبرهایی از گوشه کنار و از جمله ژرژ مندس در رسانه ها شنیده شده که توافق طارمی با این تیم انگلیسی در حال نهایی شدن است.

دو ستاره ای که هر دو از نظر گلزنی و همچنین موقعیت سازی و دادن پاس گل در شرایط مطلوب و خوبی قرار دارند. تا در شرایط فعلی در تیررس خرید باشگاه های بزرگی نیز قرار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل نرفتن مهدی طارمی از پورتو/ چرا مهاجم ایرانی راهی تاتنهام نشد؟ | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] ایرانی مهدی طارمی به تاتنهام. یکی […]