کد خبر : 30389
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

مقایسه سنی آردا گولر با وینیسیوس و رودریگو در رئال مادرید

مقایسه سنی آردا گولر با وینیسیوس و رودریگو در رئال مادرید
آردا گولر ستاره تیم فوتبال رئال ماردید در خصوص جذب خود به رئال مادرید صحبت های جالبی داشت. این پدیده بزرگ فوتبالی اعلام کرد تشابه هایی با ستاره هایی همچون وینیسیوس جونیور و رودریگو دارد؛

آردا گولر ستاره تیم فوتبال رئال ماردید در خصوص جذب خود به رئال مادرید صحبت های جالبی داشت. این پدیده بزرگ فوتبالی اعلام کرد تشابه هایی با ستاره هایی همچون وینیسیوس جونیور و رودریگو دارد.

وی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد:

بازیکن هایی مثل وینیسیوس، ادواردو کاماوینگا و رودریگو نیز در مقطعی به رئال مادرید اضافه شدند که دقیقا مثل من 18 سال سن داشتند.

این بازیکن در تمرینات رئال نیز در حد یک فوق ستاره ظاهر شده و توجه ها را به خود جلب کرده است.

چنین عملکردی رضایت و خوشحالی آنچلوتی را در پی داشته است. آردا گولر رویاهایی بسیار بزرگ بر سر دارد و چه بسا بتواند با لباس رئال مادرید قادر شود به آنها دست پیدا کند.

او تشابه های زیادی با بازیکنان بزرگی که از 18 سالگی به رئال اضافه شدند نیز دارد و چه بسا جا بر پای آنها در آینده ای نه چندان دور بگذارد.

آردا گولر

با این وجود برخی از اضافه شدن آردا گولر به رئال مادرید در این مقطع سنی مخالفت هایی داشتند. چرا که در تیم کهکشانی رئال شاید فرصت چندانی به حضور و بازی آردا گولر ایجاد نشود. البته باید منتظر نوع عملکرد گولر نیز بود و دید آیا او می تواند خود را به تیم رئال و آنچلوتی تحمیل کند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پوست اندازی در رئال مادرید در حال انجام است/ بازیکنان جوان در راه رئال | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] محسوس و جالبی در رئال مادرید در حال رخ دادن […]