کد خبر : 20982
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

آیا شیخ دیاباته در بازی با پیکان حضور دارد؟

آیا شیخ دیاباته در بازی با پیکان حضور دارد؟
بازی کردن یا عدم حضور شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت در بازی با پیکان را از زبان گل محمدی بخوانیم.؛

بازی کردن یا نبود شیخ دیاباته در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل پیکان. گل محمدی در خصوص بازی دادن به شیخ دیاباته یا عدم دادن فرصت بازی به این بازیکن خارجی در خط حمله پرسپولیس صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص سایر بازیکنان و مصدومیت آنها نیز در گفتگویی مطالبی را طرح کرد.

به گفته یحیی گل محمدی شیخ دیاباته در دیدار هفته سیزدهم پرسپولیس مقابل پیکان بازی نخواهد کرد. پرسپولیسی ها این بازیکن را به دلیل مصدومیت نخواهند داشت. البته برای دیگر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن وجود ندارد.

گل محمدی همچنین در خصوص شرایط تمرینی بازیکنان نیز گفت: تمرینات مناسبی را انجام داده ایم البته به دلیل بارش برف و سرما قادر نشدیم در زمین تمرین کنیم. با این وجود تمرین سبک را در هتل پیگیری کردیم.

سرمربی پرسپولیس به تشریح وضعیت تیم پیکان نیز پرداخت. به گفته او پیکانی ها دونده و قابل احترام بوده که دارای سرمربی و کادر فنی ارزنده ای نیز هستند. بایستی برای پیروز شدن مقابل آنها با تمرکز کافی بازی کرد. به دلیل فشرده بودن بازی ها نیز هر مسابقه ای دارای شرایط خاص خودش خواهد بود. به دلیل شرایط خاص جدول کسب تمام امتیازهای این دیدار برای پرسپولیس حائز اهمیت است و امید داریم بتوانیم به این مهم و پیروزی مقابل پیکان دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها